آغاز واکسیناسیون 30 هزار معلم کرمانشاه علیه کرونا


آغاز واکسیناسیون 30 هزار معلم کرمانشاه علیه کرونا

واکسیناسیون معلمان استان کرمانشاه علیه کرونا آغاز شد. 

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز(10 مرداد) در مراسم آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه، اظهار کرد: ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده ۳۰ هزار فرهنگی استان شامل ۲۷ هزار معلم مدارس دولتی و سه هزار معلم مدارس غیردولتی استان علیه بیماری کرونا واکسینه خواهند شد.

یزدان پناه ادامه داد: از اول شهریور ماه تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای معلم ها آغاز خواهد شد و تلاش می شود تا ۱۵ شهریور کار واکسیناسیون دوز دوم برای فرهنگیان استان به اتمام برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را منوط به واکسیناسیون فرهنگیان و اجازه ستاد ملی و استانی کرونا دانست و گفت: مدارس استان آماده بازگشایی به هر نحوی که تصمیم گیری شود چه به صورت حضوری، چه به صورت مجازی و یا تلفیقی هستند.

وی در ادامه اشاره ای هم به تلاش های معلم ها در دوران کرونا داشت و گفت: معلم ها در دوران کرونا انصافا سنگ تمام گذاشتند و تلاش کردند هرطور شده روند تعلیم و تربیت تعطیل نشود.

یزدان پناه ادامه داد: بی انصافی است تلاش های معلم ها، چه آنهایی که با وجود ابتلا به بیماری کرونا روی تخت بیمارستان روند تعلیم و تربیت را تعطیل نکردند و چه آنهایی که تلاش کردند با پول خودشان برای دانش آموزان بی بضاعت گوشی و تبلت بخرند را نادیده بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...