طرح تابستانه کتاب 1400 با مشارکت 11 کتابفروشی استان سمنان آغاز شد


طرح تابستانه کتاب 1400 با مشارکت 11 کتابفروشی استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان تابستانه کتاب 1400 با مشارکت 11 کتابفروشی در استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل صادقی نژاد روز یکشنبه به رسانه ها افزود: طرح تابستانه کتاب از شنبه نهم مرداد آغاز شد تا ۱۵ مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

صادقی نژاد افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح های پیشین ۲۰۰ هزار تومان بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش یافت.

وی سقف یارانه خرید برای هر خریدار را ۶۰۰ هزار ریال بیان کرد و با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ اظهار داشت: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان و سه کتابفروشی سرزمین کتاب، کتابکده و کتابسرای معین در شاهرود و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: کتاب‌دوستان در این طرح در مدت هفت روز و تا ۱۵ مرداد با در دست داشتن کارت ملی، مجاز به خرید کتاب هستند.

در "تابستانه کتاب ۱۴۰۰" به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد