توزیع کمک های مومنانه کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان


توزیع کمک های مومنانه کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان

باقری از توزیع کمک های مومنانه کانون زینبیه نکا در بین نیازمندان همزمان با عید ولایت و امامت خبر داد و گفت: کمک های مومنانه شامل نذورات، بسته های معیشتی همزمان با عید سعید غدیر خم در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان محلات نکا توزیع شد.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کمک های مومنانه عید غدیر به همت اعضای کانون زینبیه نکا و فعالان مسجد آماده و در روز عید غدیر با هدف دستگیری از نیازمندان در بین گروه های هدف توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا از توزیع بسته های معبشتی در بین نیازمندان در عید غدیر خم خبر داد و افزود: اعضای کانون مسجد تلاش کردند تا در عید غدیر شادی را به خانه های افراد محروم هدیه کنند.

وی تصریح کرد: روز پر فضیلت عید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمین بوده و حسنات و آداب بسیاری در این روز وارد شده که یکی از آن ها سنت حسنه اطعام است.

باقری از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند و اجرای کمک مومنانه در غدیر خبر داد و گفت: عبادت، اطعام دادن و دیدار با برادران دینی از جمله اعمال سفارش شده در عید غدیر است و اعضای کانون زینبیه نکا در عید غدیر و دهه ولایت و امامت با توزیع بسته های معیشتی دل مومنان را شاد کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: یکی از افتخارات ما این است که در همه مناسبت های ولادت و شهادت اهل بیت در طول سال، سنت حسنه طبخ و توزیع غذا را به صورت متبرک بین نیازمندان داریم.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب این عید را "عید الله‌اکبر" نامیده‌اند و زنده نگه داشتن آن را، زنده نگه داشتن اسلام توصیف کرده‌اند و انجام غعالیت های خیرخواهانه و رسیدگی به نیازمندان از جمله وظایف مهمی است که در طول سال در دستور کار این کانون است تا گره ای از گره نیازمندان باز شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن