نماهنگ «هوای نجف» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد


نماهنگ «هوای نجف» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

گواهیان گفت: نماهنگ «هوای نجف» با اجرای بچه های مسجد و همت گروه رسانه ای «ماح» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نماهنگ زیبا و فاخر «هوای نجف» اثر جدید کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بوده که با اجرای بچه های مسجد و همت گروه رسانه ای «ماح» به تولید رسیده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: اجرای نماهنگ های زیبای سرود که در این کانون فرهنگی و هنری تا کنون به تعداد متعدد تولید شده، به همت بچه های مسجد و در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگردان و سرپرستی گروه سرود در این اثر را «علیرضا کاظمی» از بچه های مسجد بر عهده داشته است، بیان کرد: اثر «هوای نجف» از سروده های «سیده سارا موسوی نژاد» بوده است.

گواهیان آهنگساز و تنظیم کننده این اثر را «مهرداد صدقی» عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین «عباس رحمانیان» به عنوان مدیر تصویربرداری و «محمود رحمانیان» و «رضا رحمانی» دیگر تصویربرداران این نماهنگ بوده اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای سرود «هوای نجف» توسط بچه های مسجد انجام شده است، گفت: «ابوالفضل ترابی» و «سید علی رضا موسوی» تک خوانان این سرود بوده اند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه این اثر در دهه امامت و ولایت منتشر شده است، عنوان کرد: اعضای این گروه سرود متشکل از نوجوانان مسجدی همچون «ابوالفضل آبی»، «علی ذوالفقارنسب»، «علیرضا افضلی»، «ابوالفضل زارعیان»، «حمیدرضا شعبانی»، «سینا بادروج»، «علی اکبر کارگرفرد»، «امیرعلی قابلی»، «یوسف رستاد» و «مهیار فاتح نیا» هستند.

گواهیان در پایان گفت: نماهنگ زیبا و فاخر «هوای نجف» همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در فضای مجازی و گروه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس