واکسیناسیون 45 ساله‌ها در کرمانشاه از چند روز آینده آغاز می‌شود


واکسیناسیون 45 ساله‌ها در کرمانشاه از چند روز آینده آغاز می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون افراد 45 سال به بالا در استان از چند روز آینده خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا امروز(10 مرداد) در مراسم آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه، با بیان اینکه هم اکنون در اکثر استانها واکسیناسیون افراد 55 ساله در حال انجام است، گفت: در کرمانشاه از چند روز دیگر واکسیناسیون افراد 45 سال به بالا آغاز خواهد شد.

شکیبا با اشاره به در حال انجام بودن واکسیناسیون افراد 50 سال به بالا در استان، گفت: افراد 50 سال به بالا هرچه سریعتر برای واکسیناسیون علیه کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به دپوی واکسن در استان، گفت: هیچ نگرانی به لحاظ کمبود واکسن در استان نداریم.

وی سپس با ابراز نگرانی از شیوع موج پنجم کرونا در استان، گفت: با توجه به اینکه سرعت انتشار بیماری خیلی بالا رفته نگران این موج از بیماری در استان هستیم، لذا برای مقابله با موج پنجم بیماری در تلاشیم تا هر چه زودتر مردم استان را علیه کرونا واکسینه کنیم.

شکیبا در ادامه با بیان اینکه متاسفانه میزان استفاده از ماسک در استان خیلی پایین آمده، گفت: نمی دانم چرا در شرایطی که مردم استان شاهد مرگ عزیزانشان در اثر کرونا هستند، باز هم نسبت به ماسک زدن بی تفاوت هستند.

وی ادامه داد: اگر 95 درصد مردم ماسک بزنند بیماری زمین گیر خواهد شد، اما متاسفانه اینگونه نیست و میزان استفاده از ماسک در استان خیلی پایین آمده است.

شکیبا تاکید کرد: ویروس کرونا دوست و آشنا نمی شناسد و بی رحمانه می تازد و تنها راهکار برای مقابله با بیماری ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت