واکسیناسیون خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در برابر ویروس کرونا آغاز شد


واکسیناسیون خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در برابر ویروس کرونا آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- همزمان با اجرای فاز سوم واکسیناسیون علیه کرونا، تزریق واکسن به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه (10 مرداد) آغاز و به گفته رییس مرکز بهداشت این استان تا پنج روز ادامه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در این آیین با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در همراهی با مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا گفت: دغدغه‌مندی اصحاب رسانه در این خصوص برای ما بسیار لذت‌بخش است و قدردان این همراهی آنها هستیم.

مجید شیرانی ادامه داد: فضای رسانه‌ای و خبرنگاران پرتلاش استان هم‌پای مسوولان در حوزه مقابله با کرونا تلاش کردند.

وی در ادامه به ارزیابی عملکرد کشور و استان در خصوص مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این رابطه موفقیت‌ها و ناکامی‌هایی داشتیم که می‌طلبد در این خصوص بیش از پیش ریشه‌یابی کرد تا در ادامه راه بتوان در مقابله با کرونا به کامیابی‌های بیشتری دست یابیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری افزود: وزارت بهداشت باید به حد توان خود مسئولیت می‌پذیرفت و همه ارگان‌ها و نهادهای جامعه باید پا به پای وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا اقدام می کردند.

شیرانی تصریح کرد: به طور مثال اصل واردات واکسن کرونا بر عهده وزارت بهداشت نیست و سایر دستگاه‌ها باید در این حوزه تلاش می‌کردند.

وی، برگزاری دورهمی‌های فامیلی را مهمترین ضعف اجتماعی در خصوص مقابله با کرونا دانست و گفت: دستگاه‌های مرتبط باید تدبیری در این خصوص به کار می‌گرفتند اما در عمل با وجود همه توصیه‌ها این مراسم‌ها حتی در اوج شیوع کرونا برگزار شد و اقدامی در خصوص مقابله با آن انجام نشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری وضعیت استان در موج پنجم کرونا را خطرناک اعلام کرد و افزود: ظرفیت بیمارستان‌های شهرکرد و بروجن تکمیل شده است و مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی شده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در آیین گفت: مجموعه رسانه استان صمیمانه قدردان مجموعه بهداشت و درمان است و در همراهی با این مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ابراهیم شریفی افزود: آنچه امروز در این شرایط اهمیت دارد داشتن فرهنگ قدردانی است و رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا خدمات و تلاش‌های مدافعان سلامت را به بهترین نحو منعکس کنند.

به گزارش ایرنا، واکسیناسیون خبرنگاران علیه ویروس کرونا از روز یکشنبه به مدت پنج روز ادامه دارد و خبرنگاران استان می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از خانه مطبوعات به مرکز تجمیعی واکسیناسیون ۹ دی مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش