200 نفر از خبرنگاران خراسان رضوی بر ضد کرونا واکسینه شدند


200 نفر از خبرنگاران خراسان رضوی بر ضد کرونا واکسینه شدند

مشهد- ایرنا- رییس خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: در نخستین روز واکسیناسیون خبرنگاران و اهالی مطبوعات و رسانه این استان 200 خبرنگار در مشهد واکسن کرونا دریافت کردند.

مجتبی محمودی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسیناسیون جامعه رسانه ای استان شامل اعضای خانه مطبوعات و دست اندرکاران رسانه از مشهد آغاز شده و تا پایان هفته جاری به کل استان تسری می یابد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده روزانه تا ۴۵۰ نفر از خبرنگاران و اهالی مطبوعات و رسانه ها در مشهد واکسن دریافت می کنند.

رییس خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: تمامی فعالان رسانه که به صورت خبرنگار یا عکاس آزاد در پایگاه های خبری یا نشریات مشغول فعالیت هستند و هنوز به عضویت خانه مطبوعات استان درنیامده اند نیز می توانند معرفی نامه برای دریافت واکسن از این خانه دریافت کنند.

وی افزود: قرار است با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سایر شهرستانهای استان، خبرنگاران و اهالی رسانه بتوانند در همان شهرستان واکسن کرونا دریافت کنند، در غیر این صورت هماهنگی های لازم برای دریافت واکسن در مشهد برای آنان انجام می گیرد.

محمودی پیش بینی کرد تا قبل از روز خبرنگار بتوان تمامی خبرنگاران و اهالی مطبوعات در خراسان رضوی را علیه کرونا واکسینه کرد.

وی با بیان اینکه آمار دقیق از تعداد خبرنگاران و فعالان رسانه در خراسان رضوی وجود ندارد ادامه داد: ۳۵۰ نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟