اردوی تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود


اردوی تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود

اردوی 4 روزه تمدن نوین اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اردوی تمدن نوین اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران و مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید در مدت زمان 4 روز و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

«نحوه شکل گیری تمدن نوین اسلامی»، «معنویت و اخلاق»، «سبک زندگی اسلامی» و «هستی شناسی و معرفت دینی» از موضوعات این دوره هستند.

در این دوره اساتیدی همچون حسینی آملی، رمضانی، ابراهیمیان، معظم خواجوی، وکیلی، سوری، حلواییان و شیروانی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

این دوره 8 تا 12 شهریورماه 1400 به مدت 4 روز در قم، جمکران، مجتمع یاوران مهدی علیه السلام برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در دوره تا 20 مردادماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود از طریق آیدی @ava1234ویژه برادران و آیدی @ava_khaharanویژه خواهران در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

علاقه مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی نیز می توانند با شماره تلفن 02537836250 تماس بگیرند؛ ضمنا شرکت در دوره برای عموم برادران، خواهران و به صورت خانوادگی نیز آزاد است.

«تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها»، «کلاس های فشرده معرفت نفس، معرفت شناسی»، «نشست، مناظره و حلقه های معرفتی»، «مشاوره و ارتباط با استاد» و «پرسش و پاسخ علمی، معرفتی» نیز برنامه‌های این دوره را شامل می شوند.

گفتنی است، این اردوی 4 روزه از سوی مؤسسه آوای توحید و با همکاری و مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، اداره کل رهنگی و ارشاد اسلامی استان قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند