«عادی سازی روابط با پوشش انسانی»، محکومیت مسلمانان نسبت به پیوند عضو بین اماراتی‌ها و صهیونیست‌ها


«عادی سازی روابط با پوشش انسانی»، محکومیت مسلمانان نسبت به پیوند عضو بین اماراتی‌ها و صهیونیست‌ها

عمل پیوند کلیه بین اماراتی ها و صهیونیست ها موج خشم و محکومیت را بین کشورهای عربی و اسلامی برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، عمل پیوند کلیه بین شهروندان اماراتی و اسرائیلی موجی از خشم و محکومیت را در فضای مجازی عربی برانگیخت، به طوری که مسلمانان با ابراز خشم و تعجب واکنش خود را نسبت به این اقدام در توئیتر نشان دادند.

کاربران توئیتر یک فیلم ویدیویی را که پیوند کلیه بین یک فرد اسرائیلی با یک فرد اماراتی را نشان می دهد، منتشر کردند. سه عمل پیوند کلیه در یک زمان انجام شد که دو عمل در سرزمین های اشغالی و یک عمل در امارات انجام شد.

روزنامه نگاران و فعالان مخالفت خود را نسبت به این اقدام امارت ابراز و اعلام کردند: امارات عادی سازی روابط به شراکت خون و اهدای عضو به اسرائیلی ها که یک سرزمین عربی را غصب کردند، رسیده است.

روزنامه نگاران و فعالان تاکید کردند: این اقدام راه را برای رژیم صهیونیستی به منظور بهره برداری بیشتر از کشورهای عربی هموار می کند.

کاربران توئیتر نوشتند که شعار «نجات جان ها» که امارات و رژیم صهیونیستی آن را فریاد می زنند، واقعیت را نمی پوشاند. اسیران بیمار بدون هیچ گناهی در زندان های رژیم صهیونیستی در انتظار مرگ هستند و هرگز فراموش نمی کنیم که صدها کودک به دست نظامیان اشغالگر صهیونیستی در فلسطین در خون خود غوطه ور شدند.

رمضان یکی از کاربران توئیتر نوشت: بهبود نسل بین صهیونیستهای عرب و صهیونیست های یهود.

انجام نخستین پیوند کلیه بین اسرائیلی ها و اماراتی ها در 24 ژوئیه انجام شد. یک جوان اسرائیلی کلیه یک اهداکننده اماراتی را دریافت کرد. یک شهروند اماراتی نیز کلیه یک اهدا کننده اسرائیلی را دریافت کرد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها