استخرهای کرمانشاه تیم‌داری کنند


استخرهای کرمانشاه تیم‌داری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مدیران استخرهای استان خواست برای رشد و توسعه رشته شنا در استان به مقوله تیم داری ورود کنند.

صابر رحیمی در نشست مجمع انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه که ظهر امروز(10 مرداد) برگزارشد، بااشاره به تاثیر پذیری رشته شنا از شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: هرچند شیوع این بیماری خسارات زیادی را به این رشته وارد کرده، اما امیدواریم با فروکش شدن آن دوباره شاهد پا گرفتن شنای استان باشیم.

وی با تاکید براینکه شنای کرمانشاه باید با برنامه ریزی در چندسال آینده جایگاه بهتری در کشور کسب کند، افزود: یکی از خلاء هایی که اکنون در شنای کرمانشاه دیده می شود، عدم ورود استخرهای استان به مقوله تیم داری است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان افزود: باتوجه به اینکه در حال حاضر در هرکدام از شهرستانهای استان حداقل یک استخر شنا داریم، امیدواریم هیات تمهیداتی را در نظر بگیرد که هرکدام از این استخرها یک تیم را داشته باشند تا در نهایت خروجی آن ظهور قهرمانانی در این رشته برای استان باشد.

وی در ادامه بااشاره به کمرنگ بودن نقش هیات های شنای شهرستان ها در کرمانشاه، افزود: انتظار داریم هیات استان از این پس روی فعال کردن هرچه بیشتر این هیات ها کار کند و آنها را پای کار بیاورد.

رحیمی اعلام کرد: برای اینکه هیات شنای استان تا چندسال آینده حرفی برای گفتن داشته باشد، به نظر می رسد تشکیل یک اتاق فکر یا کارگروه با حضور مسئولین هیات، قهرمان، پیشکسوتان و ... برای این رشته ضرورت داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه شنای قهرمانی در بخش بانوان چندان در کرمانشاه مورد توجه قرار نگرفته، اعلام کرد: هرچند مسابقات برون مرزی این رشته را نداریم، اما در سطح قهرمانی کشور مسابقات خوبی برگزار می شود، بنابراین باید شنای بانوان را هم در استان بیشتر از گذشته فعال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد هیات شنا استان، گفت: شنای کرمانشاه قابلیت های خوبی دارد که با بهره گیری از آنها می تواند جایگاه بالاتری را در سطح کشور کسب کند.

وی افزود: هر برنامه ای که هیات داشته باشد، از آن حمایت می کنیم و اعتبارات لازم را در اختیارشان قرار می دهیم تا آن را اجرایی کند.

رحیمی ادامه داد: این اداره کل هرساله اعتبارات خوبی می گیرد و می توانیم از محل این اعتبارات به هیات هایی که برنامه های خوبی داشته باشند پول تزریق کنیم، اما متاسفانه می بینیم که برخی از هیات ها تنها به دنبال حاشیه هستند و برنامه ای ارائه نمی دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان