رئیس هیات شنا استان کرمانشاه ابقا شد


رئیس هیات  شنا  استان کرمانشاه ابقا شد

پیمان جاویدان برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه ابقا شد.

مجمع انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه ظهر امروز(۱۰ مرداد) بدون حضور نماینده ای از فدراسیون و با حضور مسئولین ورزش استان برگزار و پیمان جاویدان با اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت هیات شنای استان را بدست گرفت.

در این مجمع پیمان جاویدان و آرش یزدانفر دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات شنا استان بودند که پس از عدم حضور آرش یزدانفر - به منزله انصراف- رای گیری برای انتخاب تنها کاندیدا برگزار شد که در نهایت پیمان جاویدان با کسب 16رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه برای چهار سال دیگر در این سمت باقی ماند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد چهار ساله خود در هیات شنا استان ارائه کرد و با اشاره به رشد این رشته در کرمانشاه طی چهارسال گذشته، افزود: باتوجه به تمرکزی که روی استعدادیابی رده های پایه داشتیم، در المپیاد استعدادهای برتر کشور توانستیم نتیجه زحمات خود را ببینیم و برای اولین بار شنای استان را در این رده در کشور صاحب مدال کنیم و 26 مدال بگیریم.

وی گفت: در نظر داریم برای سالهای آینده هم با اتمام بیماری کرونا روی استعدادیابی رده های پایه کار کنیم تا بتوانیم در آینده در تیم های ملی، شناگران صاحب نامی داشته باشیم.

جاویدان روند شنا کرمانشاه را رو به رشد دانست و خاطرنشان کرد: تمام بسترهای لازم برای رشد این رشته در استان فراهم شده و امکانات کافی برای ما مهیا شده، هرچند که در گذشته کم و کاستی‌هایی داشتیم و این رشته مورد بی مهری برخی مسئولین ورزشی قرار می گرفت، اما در سالهای اخیر به خوبی به آن توجه شده که نتیجه این توجهات را هم دیده‌ایم.

وی یکی دیگر از برنامه های هیات را برای سالهای آینده فعال کردن هرچه بیشتر شهرستان ها اعلام کرد و گفت: امیدواریم با فروکش شدن بیماری کرونا و بازگشایی دوباره استخرها بتوانیم علاوه بر بحث های استعدادیابی، شهرستان های مختلف استان را به فعالیت بیشتر وادار کنیم.

در ادامه این نشست جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان نیز شنا را یکی از هیات های موفق استان دانست و گفت: این هیات طی سالهای اخیر نشان داده روند رشد خوبی را طی کرده است.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل رشد این رشته وجود مربیان کاربلدی است که دغدغه بالا بردن نام کرمانشاه را در شنای ایران دارند.

معاون ورزش و جوانان استان با بیان اینکه کرمانشاه باید در آینده بتواند قهرمان ملی پوش و حتی المپیکی این رشته را داشته باشد، گفت: در حال حاضر شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک سه رشته پرمدال المپیک هستند، اما متاسفانه سهم چندانی از این رشته ها بویژه در رشته شنا نداریم که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر این هیات به رشته های واترپلو و شیرجه هم شد و گفت: هرچند ورزشکاران خوبی در واترپلو داریم که در جاکارتا هم مدال گرفتند، اما در بخش شیرجه از زمانی که شهنام نظرپور از کرمانشاه مهاجرت کرده تاکنون خلاء وجود قهرمانان را در این رشته داریم، لذا باید فکری برای آن کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس