افزایش بیش از 200 درصدی اعتبارات عمرانی 1400 کهگیلویه و بویراحمد


افزایش بیش از 200 درصدی اعتبارات عمرانی 1400 کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از افزایش 200 درصدی اعتبارات عمرانی کهگیلویه وبویراحمد در سال 1400 نسبت به سال گذشته خبر داد.

حسین کلانتری ظهر روز یکشنبه دهم مرداد ماه ۱۴۰۰ در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: برای توسعه و پیشرفت استان، مسئولان اجرایی از اعتبارات متمرکز در مرکز کشور هم کمک بگیرند.

اختصاص ۲۸۵ میلیارد تومان به زلزله سی سخت

وی اظهارکرد: به تازگی ۲۸۵ میلیارد تومان علاوه بر ۴۳۱ میلیارد تومان مصوب ابلاغی قبلی به سی سخت اختصاص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بحث زلزله سی سخت در همان ابتدا سریعترین تصمیمات اتخاذ و در دستور کار دولت قرار گرفت و با تصویب آن بلافاصله اقدامات میدانی شروع شد.

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون افزون بر ۸۰ درصد از واحدهای مسکن زلزله زده شهر سی سخت با انجام فونداسیون تا اسکلت کار شده است.

وی ادامه داد: با تلاش های به عمل آمده سه هزار و ۱۵۰ واحد مسکن محرومان که اردیبهشت ماه پارسال آغاز شده بود به بهره برداری رسیدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توانستیم ۱۱میلیارد تومان سال گذشته از محل تبصره ۱۶ برای استان جذب کنیم و امسال این اعتبار به ۲۱ میلیارد تومان افزایش یافته است.

کلانتری با اشاره به اختصاص یک بالگرد به استان تاکید کرد: هم اکنون برخوردار از پایگاه ثابت بالگرد می باشیم و در صدد راه اندازی آشیانه آن هستیم.

جذب 99 درصد اعتبارات اسناد خزانه

وی اظهار کرد: ۲۸۰ میلیارد تومان اسناد خزانه ابلاغی سال گذشته استان ۹۹ درصد آن جذب شد و برای امسال تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان اسناد خزانه و ۹۰ میلیارد تومان هم بطور نقدینگی اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اداری استان باید تا ساعات پایانی دولت برای خدمت به مردم پای کار باشند چرا که ما خادم مردم هستیم و کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

گفتنی است که در این نشست با پنج دستور کار، توزیع اعتبارات بازسازی سی سخت، توزیع اعتبارات شهرستانی، اعتبارات بهسازی روستایی و عشایری و سایر و بحث اسناد خزانه استان بعد از بحث و بررسی با رای گیری الکترونیکی مصوب شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس