دو ورزشگاه و فاصله‌ها تا افتتاح


دو ورزشگاه و فاصله‌ها تا افتتاح

دو پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد و 5 هزار نفری بروجرد قرار بود تا پایان سال 99 و نهایتاً تا خرداد 1400 به بهره‌برداری برسند اما این وعده‌ها عملی نشد.

این پروژه‌ها توسط سازمان مجری تاسیسات عمومی وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است واداره کل ورزش و جوانان دستگاه بهره‌بردار است.

رضا خالقی، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی لرستان، تیر ماه ۹۹ در این خصوص گفته بود: این دو پروژه از یک ردیف اعتبار می‌گیرند و جزو طرح‌های جهش تولید محسوب می‌شوند و اگر اعتبار کافی تخصیص یابد تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهند رسید.

به دنبال آن مسئولان اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز این وعده‌ها را تکرار کردند اما مطابق انتظار خبری از تکمیل نبود.

حشمت‌اله امان‌الهی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با یادآوری اینکه ما دستگاه بهره‌بردار هستیم در این خصوص اظهار کرد: با اینکه مدت زمان زیادی از آغاز این دو پروژه گذشته اما با اعتبارات قطره‌چکانی به بهره‌برداری نخواهند رسید.

وی ادامه داد: در این مدت با پیگیری و مکاتبه از طریق مقام عالی وزارت ورزش و استاندار، جلسات متعدد با راه و شهرسازی قول همکاری داده شد که به خاطر شرایط تورمی و اقتصادی و عدم تخصیص اعتبارات لازم بعید می‌دانم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

امان‌الهی تاکید کرد: ما همچنان پیگیر هستیم تا هرچه سریع‌تر این دو پروژه به بهره‌برداری برسند اما این کار نیاز به اعتبار و تخصیص مناسب دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)