رییس هیات شنا کرمانشاه انتخاب شد


رییس هیات شنا کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه روز یکشنبه برگزار شد و پیمان جاویدان به مدت چهار سال به عنوان رییس دوباره این هیات انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه ظهر امروز (یکشنبه - ۱۰ مرداد) در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور ۱۷ نفر از ۱۸ عضو مجمع برگزار شد.

در این مجمع که صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه به نیابت از رییس فدراسیون، ریاست مجمع را برعهده داشت پیمان جاویدان با کسب ۱۶ رای برای مدت چهار سال آینده به عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه انتخاب شد.

آرش یزدانفر دیگر کاندید این مجمع انتخاباتی بود که عدم حضور وی به منزله انصراف تلقی شد.

استعدادیابی در هیات با جدیت بیشتری ادامه پیدا می کند

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه در این مجمع با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع و دادن رای دوباره به وی، گفت: کار استعدادیابی در هیات طی ۴ سال پیش رو با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

«پیمان جاویدان» ادامه داد: همچنین برای چهار سال پیش رو تلاش می کنیم تا هیات های شهرستانی را فعال تر از قبل کرده و با هیات های کم کار برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته که ریاست هیات را برعهده داشته ام با کمک اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله آنها می توان به کسب ۲۶ مدال در مسابقات کشوری، بین المللی و آسیایی اشاره کرد.

رییس هیات شنا کرمانشاه با بیان اینکه کسب این تعداد مدال در ۴۰ سال اخیر بی سابقه بوده است، افزود: همچنین ما در واترپلو ۲ ملی پوش داریم که در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی در پایان استفاده از تجربیات پیشکسوتان را نیز مورد توجه و تاکید قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس