فعالیت 5 کمیته تخصصی برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی خراسان رضوی


فعالیت 5 کمیته تخصصی برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی خراسان رضوی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز به کار 5 کمیته تخصصی برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی خراسان رضوی خبر داد.

یوسف امینی در نشست شورای راهبردی تدوین نقشه مهندسی فرهنگی خراسان رضوی که امروز، ۱۰ مرداد ماه، در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ۵ کمیته تخصصی در بخش‌های فرهنگ، هنر و رسانه، امور دینی، تعلیم و تربیت، اجتماعی و خانواده، اقتصاد فرهنگ ذیل شورای راهبردی تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان فعال می‌شوند.

وی با تبیین فرآیند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان، ادامه داد: در خواست داریم که همه نهادهای فرهنگی و فعالان برای شناسایی و تعیین اولویت‌های مسایل فرهنگی استان مشارکت کنند.

سیدحمید موسوی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه همه نهادها به دریافت نظرات‌صاحب نظران خواستار حضور و مشارکت دستگاه‌های موثر فرهنگی به ویژه آستان قدس رضوی، حوزه علمیه خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد در همه کمیته‌های تخصصی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی اضافه کرد: مسایل اولویت‌دار فرهنگی کمیته‌ها در هفته آینده در شورای راهبردی بررسی و پس از تصمیم‌گیری برای طرح در جلسه شورای فرهنگ عمومی و تصویب نهایی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403