جدیدترین اطلاعات از دارایی و ضررهای مالی ثروتمندترین فرد جهان


جدیدترین اطلاعات از دارایی و ضررهای مالی ثروتمندترین فرد جهان

برآورد مالی شرکت آمازون در سه ماهه دوم سال جاری، کاهش دارایی جف بزوس در حدود 13.5 میلیارد دلار را نشان می‌دهد.


جدیدترین اطلاعات از دارایی و ضررهای مالی ثروتمندترین فرد جهان

برآورد مالی شرکت آمازون در سه ماهه دوم سال جاری، کاهش دارایی جف بزوس در حدود ۱۳.۵ میلیارد دلار را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، برآورد مالی شرکت بزرگ آمریکایی تجارت الکترونیک «آمازون» در سه ماهه دوم سال میلادی جاری کمتر از انتظارات این شرکت بوده و کاهش حدود ۱۳.۵ میلیارد دلاری دارایی‌های جف بزوس، موسس این شرکت را نشان می‌دهد.

این خبرگزاری اعلام کرد: پس از پایان معاملات بازار مالی، برآورد مالی آمازون کمتر از حد انتظار بود. قدرت تجارت خرده فروشی که در طول همه گیری ویروس کرونا افزایش یافته بود، نزولی شده است و این نتایج نشان می‌دهد که جف بزوس حدود ۸۰ درصد از درآمد خود طی سال جاری را از دست داده است.

سهام آمازون در معاملات صبح جمعه در بورس نیویورک با ۷.۲ درصد کاهش به ۳۳۳۹.۱۸ دلار رسید که منجر به کاهش ارزش دارایی بزوس تا ۱۹۳.۶ میلیارد دلار شد.

بیشتر بخوانید

جف بزوس و همراهانش در پروازی تاریخی به لبه فضا رفتند

با این وجود، موسس آمازون همچنان ثروتمندترین فرد جهان است و بر اساس شاخص "بلومبرگ" میلیاردرها، از ایلان ماسک، بنیانگذار و رئیس سازنده خودرو‌های برقی تسلا پیشی گرفته است.

بلومبرگ نشان داد که این هفته برای میلیاردر‌های شرکت‌های فناوری در ایالات متحده زمانی متفاوت بود، درحالی که ثروت سرگئی برین و لری پیج، بنیانگذاران گوگل به لطف نتایج خوب آلفابت که مالک گوگل است، افزایش یافت، ثروت سهامداران مایکروسافت و فیس بوک کاهش محسوسی را تجربه کردند.

مارک زاکربرگ، بنیانگذار و رئیس فیس بوک ۵.۴ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داد پس از آنکه سهام این شرکت به دلیل نگرانی سرمایه گذاران در مورد کند شدن سرعت رشد درآمد تبلیغاتی آن، بزرگترین افت را در دو ماه اخیر ثبت کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح