ماجرای هزینه میلیاردی برای ساخت پد بالگرد در زیلایی چه بود؟


ماجرای هزینه میلیاردی برای ساخت پد بالگرد در زیلایی چه بود؟

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رابطه با اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر ساخت و ساز در زیلایی گران تر از تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این توضیحات به شرح زیر است؛

درخصوص خبر درج شده در فضای مجازی مبنی بر هزینه میلیاردی پد بالگرد موشمی جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند، تعداد دو عدد پد بالگرد در منطقه زیلایی(موشمی و برد پهن) با همکاری و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی و توسط دهیاران محترم منطقه ساخته شده است.
همچنین پدهای "دیشموک"، "رود ریش"، "شوتاور" هم با همکاری خیرین سلامت در حال ساخت بوده ، پد "سرآسیاب" توسط دهیاری محترم منطقه شن ریزی شده، پد شهری لیکک با همکاری اداره راه و شهرسازی و شهرداری لیکک خاک برداری و شن ریزی شده است.
علاوه بر این پدهای منطقه "چاهن"، شهری سی سخت، منطقه "طسوج"، روستاهای "قیام"،" بونه بن"، "لودابگ و غیره در دست پیگیری است. اما مبلغ مورد نظر در این جدول یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که به دلیل فشار کاری روزهای اخیر جهت افتتاح پروژه های طرح ملی "ره سلامت" با حضور رئیس جمهور و همچنین اشتباه سهوی و ناهماهنگی بین کارشناسان دفتر فنی و سازمان اورژانس، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ثبت شده است. این مبلغ مربوط به مجموع چند پد ساخته شده می باشد که بصورت اشتباه در جدول صرفا به اسم موشمی زیلایی منتشر شده است.
همچنین لازم به ذکر است که به پد اختصاصی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برای این طرح مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شده و در دست اقدام بوده که بعد از تایید نهایی سازمان اورژانس عملیاتی خواهد شد .
جا دارد از همه خیرین و دهیاری های به ویژه منطقه بزرگ زیلایی و سراسر استان که در ساخت این پدها به دانشگاه علوم پزشکی کمک کرده اند تشکر و قدر دانی کرده و از همه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و اصحاب رسانه جهت این اعلام اشتباه عذرخواهی نماییم.

گفتنی است که پس از انتشار لیست ۲۴ پروژه افتتاح شده حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال ۱۴۰۰ ، میزان اعتبار پد بالگرد موشمی در دهستان زیلایی به اشتباه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نوشته شد که در برخی رسانه های استان و فضای مجازی به این موضوع پرداخته شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس