ابلاغ 285 میلیارد تومان اعتبار برای شهر زلزله زلزله زده سی سخت


ابلاغ 285 میلیارد تومان اعتبار برای شهر زلزله زلزله زده سی سخت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: 285 میلیارد تومان اعتبار برای شهر زلزله زلزله زده سی سخت به استان ابلاغ شده که در جلسه امروز (یکشنبه) این اعتبار توزیع و پروژه های آن مشخص شد.

علی شهابی نسب روز یکشنبه دهم مرداد ماه ۱۴۰۰ در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: سال گذشته حدود ۴۳۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولت و تسهیلات بانکی (حدود ۱۶۱میلیارد تومان بودجه دولت و ۲۷۰ تسهیلات بانکی) برای بحث زلزله سی سخت به استان اختصاص یافت و در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ۲۸۵ میلیارد تومان مذکور علاوه بر اعتبارات قبلی بوده که در این خصوص مسئولان تلاش کردند بر اساس میزان خسارات وارده به تاسیسات دولتی و عمومی، موارد به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال، این عدد ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه ‌و بویراحمد خاطرنشان کرد: این اعتبار بین ۳۳ پروژه در سطح شهرستان دنا و شهر سی سخت توزیع شد و حدود ۵۰ درصد این اعتبار تاکنون به طور کامل به استان تخصیص پیدا کرده است.

شهابی نسب تصریح کرد: با این عدد بسیاری از پروژه ها که آسیب دیده اند دیده می شود و بازسازی آن ها سرعت می گیرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ۳۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان اعتبارات از محل جز ۲۸ برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار فاقد طرح هادی استان اختصاص یافته که بین شهرستانهای استان با توجه به فاقد طرح هادی بودن، محرومیت بیشتر، و بالای ۲۰ خانواد و جمعیت بیشتر توزیع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران