متخلف شکار جوجه تیغی روانه زندان شد


متخلف شکار جوجه تیغی روانه زندان شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف مقداری گوشت جوجه تیغی(تشی) شکار شده از منزل متخلف در شهرستان دنا، ضمن هشدار به متخلفین و توصیه به مردم، گفت: مراقب سلامتی خود و اعضاء خانواده باشیم مورد اغفال سود جویان قرار نگیریم.

سید اسدالله هاشمی افزود: طی اطلاعات دریافتی از دوستداران طبیعت، مبنی بر شکار تشی، توسط یک نفر از اهالی روستاهای حاشیه دنا، طی هماهنگی با مراجع قضایی و با همکاری پلیس اطلاعات، پس از ورود به منزل این متخلف، مقداری گوشت تشی شکار شده به همراه ۲ قطعه کبک زنده قفسی کشف و ضبط شد.
وی به سودجویان هشدار داد و خاطرنشان کرد: آنهایی که با مبادرت به شکار جانوران وحشی سلامت جامعه را تهدید وسودجویی می کنند، خود را مصون از عواقب قانونی آن ندانند و این اداره به کمک مردم و سایر نهادهای ذیربط به شدت با خاطیان برخورد خواهد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تشی جانوری از خانواده پستانداران و اغلب شبگرد و در اراضی حاشیه روستاها و مناطق پیدا می شود. شکارچیان شبانه و با استفاده از چوب دستی، چراق قوه، سگ شکاری یا چاقو مبادرت به شکار می کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان دنا، عنوان کرد: به دستور مقام قضایی متخلف روانه زندان شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار