820 خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان‌ رضوی بازگردانده شد


820 خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان‌ رضوی بازگردانده شد

مشهد- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: رانندگان 820 دستگاه خودروی غیربومی روز گذشته از ورودی شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی بازگردانده شدند.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مالکان ۴۲۰ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز در ورودی شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی استان جریمه شدند.

وی اضافه کرد: همچنین دیروز به رانندگان ۸۶۵ دستگاه خودروی غیربومی نیز تذکر داده‌ شد.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی و پنج فقره تصادف جرحی با پنج مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌ است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

هم‌اینک ۲۹ استان کشور درگیر ویروس کرونا دلتا هستند و ۲۸۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهرستان در شرایط نارنجی و ۵۳ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۸۷۱ هزار و هشت نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۰ هزار و ۶۳۰ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. همچنین سه میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۷۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

همچنین تاکنون ۹ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۲۹۰ شهروند ایرانی دوز نخست واکسن کرونا و 2 میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۸۵ نفر دوز دوم آن را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند. بر این اساس مجموع واکسنهای تزریق شده در ایران به ۱۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۴۸ دوز رسیده است.

"پاندمی کرونا" در سطح جهان ۱۹۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۶ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۲۳۲ هزار و ۸۹۲ نفر را در ۹۷۸ کشور گرفته است. ۱۷۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۱۱۸ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

آمریکا در این میان با ۳۵ میلیون و ۷۴۵ هزار ۲۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۲۹ هزار و ۳۱۵ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه