تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد به نانوایی های متخلف هشدار داد


تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد به نانوایی های متخلف هشدار داد

یاسوج- ایرنا- معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نانوایی های متخلف گرانفروش، کم فروش و غیر فعال در مناطق مختلف استان برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایرنا، سعید آرمین روز یکشنبه در بازدید از برخی نانوایی های شهرهای سی سخت و یاسوج به رسانه ها گفت: تخلفات نانوایی ها زیر ذره بین قرار دارد و در صورت احراز تخلف واحد صنفی نانوایی از ۲ تا ۱۰ برابر جریمه می شود.

وی افزود: پروانه این نانوایی های متخلف در کهگیلویه و بویراحمد ابطال و سهمیه آرد آنها نیز قطع می شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به گزارشات مردمی، گشت مشترکی با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف، و اتحادیه نانوایان و قاضی تعزیرات تشکیل شده است و نانوایی ها بصورت روزانه بازرسی می شوند.

آرمین ابراز داشت: در صورتی که تخلف واحد صنفی نانوایی احراز شود، رای در محل بازدید صادر شده و با نصب پارچه صاحب نانوایی به عنوان متخلف معرفی می شود.

نانوایی ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد انتظارات عمومی را برآورده نمی کنند و کیفیت نانی که به دست مشتری می رسد در این استان بشدت پایین است.

نانوایی ها بی کیفیتی نان را به خاطر استفاده از آرد نامرغوب می دانند این در حالی است که به گفته مسئولان متولی با کیفیت ترین گندم و آرد در این استان تولید و در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.

سالانه تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ می شود که در یک مورد آن در سال ۹۲ بیش از ۵۰ نانوایی متخلف پلمپ شد.

ظرف چهار سال گذشته تاکنون ۶بار آرد آلوده کپک زده و حاوی قارچ در شهرستان بویراحمد عرضه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی