کلاس های مهارت آموزی کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


کلاس های مهارت آموزی کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوادآموزان گروه سنی 10 تا 49 سال هر سه دوره  سوادآموزی، انتقال و تحکیم ساکن مناطق روستایی این استان در کلاس های مهارت آموزی کشاورزی شرکت می کنند. 

سید حمدالله خواهش نیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام از طریق ۱۶ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

وی افزود: بر همین اساس تفاهم نامه همکاری بین معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان منعقد و امضا شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارائه مهارت ها و روش های نوین کشاورزی به سوادآموزان این استان از سوی ۷۵۰ مروج کشاورزی مستقر در شهرستان ها و مناطق استان انجام می شود.

خواهش نیک عنوان کرد: محتوای آموزشی برای تدریس به سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمدی شرکت کننده در کلاس های مهارت آموزی کشاورزی تهیه شده است.

وی ابراز داشت: گواهی مهارت برای آن عده از سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد که در کلاس های مهارت آموزی کشاورزی نمره قبولی کسب کنند صادر می شود.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات