او هنوز استقلال را فراموش نکرده است !


او هنوز  استقلال را فراموش نکرده است !

مصاحبه محمود فکرى نشان داد او هنوز اتفاقات استقلال را فراموش نکرده و از برخی بازیکنان استقلال دل چرکین است. نوشته او هنوز استقلال را فراموش نکرده است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

او هنوز استقلال را فراموش نکرده است !

محمود فکرى و بقاى نفت با فکر استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۲
او هنوز  استقلال را فراموش نکرده است !

مصاحبه محمود فکرى نشان داد او هنوز اتفاقات استقلال را فراموش نکرده و از برخی بازیکنان استقلال دل چرکین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری روزی که نساجى را با هزار امید و آرزو به عشق نیمکت استقلال رها کرد و به تهران آمد فکرش را هم نمى کرد که پایان فصل را اینگونه در مسجدسلیمان تمام کند.

محمود فکری در استقلال ماجراهای زیادی را تجربه کرد. کاری به اشتباهات و کارهای درست فکری در استقلال نداریم اما یک سوال همیشه درباره فکری در دوران حضورش در استقلال مطرح می شود که چرا او هرگز نتوانست با بازیکنانش دوست و رفیق باشد؟

شاید این بزرگترین ضعف فکرى در دوران مربیگرى اش در استقلال بود که تیم را با خود همراه نکرد. این داستانها در مسجدسلیمان هم ادامه داشت و فکر اینکه بازیکنانش در کار او مى گذارند رهایش نکرد. کار به جاهای باریک هم کشید. مصاحبه دیروز فکرى نشان داد او هنوز اتفاقات استقلال را فراموش نکرده و از برخی بازیکنان استقلال دل چرکین است. به صورت خیلی ها می گفتند برای او سرمربیگری تیمی مثل استقلال زود بود و خودش می گفت نمی خواهد سرمربی استقلال شود اما شد!

به هر صورت فکرى در روز آخر به هر جان کندنى بود توانست نفت را در لیگ نگه دارد ، هر چند تیم او اگر مى باخت هم باز در لیگ مى ماند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, محمود فکری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)