چالش عجیب استقلال در نقل و انتقالاتی ؛ تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال


چالش عجیب استقلال در نقل و انتقالاتی ؛ تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال

تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش رو به چالش جدی بازیکنان این تیم تبدیل شده است. نوشته چالش عجیب استقلال در نقل و انتقالاتی ؛ تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چالش عجیب استقلال در نقل و انتقالاتی ؛ تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال

مددی سقف قرارداد تعیین کرد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۶
چالش عجیب استقلال در نقل و انتقالاتی ؛ تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال

تصمیم جدید مدیرعامل باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش رو به چالش جدی بازیکنان این تیم تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته گذشته مشخص شد، فرهاد مجیدی لیست نفرات مدنظر خود برای نقل و انتقالات تابستانی را به احمد مددی، مدیرعامل استقلال تحویل داده و در انتظار پایان فصل است.

پس از پایان رقابت‌های لیگ بیستم با کسب عنوان سومی تیم تحت هدایت مجیدی، فعالیت آنها در فوتبال ایران هنوز به پایان نرسیده و باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل گهر سیرجان به میدان بروند.

بعد از بازی با گل گهر می‌توان گفت که فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌های پایتخت در تابستان امسال به صورت رسمی و جدی پیگیری می‌شود؛ اگر آنها به فینال راه پیدا کنند، چند روز این پروسه عقب می‌افتد.

بعد از اینکه تکلیف تیم مجیدی در جام حذفی مشخص شود او پیش از بازی حساس مقابل الهلال عربستان در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به برطرف کردن نیازهای تیمش در نقل و انتقالات دارد و همانطور که پیش‌تر هم عنوان کرده بود تلاش دارد تا تمامی بازیکنان تیمش را حفظ کند.

حفظ بازیکنان تیم در تابستان امسال یک چالش جدی برای مجیدی و همینطور باشگاه خواهد بود. باشگاه که در طول فصل مشکلات مالی زیادی داشته، در تلاش است تا برای نقل و انتقالات همانند تابستان گذشته عمل نکند و از این رو احمد مددی چارچوب‌های مشخصی را تعیین کرده است.

با نظر مددی قرار شده که در تابستان امسال سقف قرارداد برای بازیکنان اعمال شود. مدیرعامل فعلی آبی‌ها که از زمان حضور روی صندلی مدیریت به رویکرد احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین، در نقل و انتقالات سال گذشته انتقاد داشته به بازیکنان اعلام کرده که حداقل قرارداد بازیکنان یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان و سقف آن هم تنها ۴ میلیارد تومان خواهد بود.

تصمیم مجیدی یک چالش جدی را پیش رو بازیکنان قرار داده است. بازیکنان استقلال که به واسطه حضور در این تیم و نسبت به عملکردشان با پیشنهادات گوناگونی رو به رو هستند حال باید تصمیم گیری کنند که با این ارقام می‌توانند به فعالیت خود ادامه بدهند یا برای آینده جایگاه خود در تیم‌های دیگری را متصور باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا