هم زمان با عید غدیر 400 خانواده نیازمند اطعام شدند 


هم زمان با عید غدیر 400 خانواده نیازمند اطعام شدند 

فهیمه برخان گفت: هم زمان با عید سعید غدیر 400 خانواده نیازمند در قالب طرح اطعام علوی مهمان سفره با برکت امیرالمؤمنین علی (ع) شدند.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با عید سعید غدیر ۴۰۰ خانواده نیازمند در قالب طرح اطعام علوی مهمان سفره با برکت امیرالمؤمنین علی (ع) شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: این طرح به همت بانوان مسجدی عضو کانون همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا شده و ظروف غذا با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل شد.


وی بیان کرد: طرح اطعام علوی در راستای احیاء سیره علوی و برای دستگیری از نیازمندان در این عید سعید اجرا شد.


برخان ابراز کرد: دیدار و تکریم سادات یکی دیگر از برنامه های ویژه کانون در بزرگداشت عید غدیر بود و در همین راستا از خادم مسجد و فاطمیه تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: مسابقه مجازی نقاشی غدیر نیز هم زمان با این عید سعید برگزار شد تا کودکان با واقعه غدیر آشنا شوند.


وی اظهار کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت کلیپ و عکس نوشت در مورد غدیر و همچنین آذین بندی مسجد از دیگر برنامه های ویژه بزرگداشت غدیر بود که به همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شد.


برخان یادآور شد: در دهه امامت و ولایت و هم زمان با عید قربان نیز طرح کمک مومنانه اجرا شد و در راستای این طرح تعداد ۳ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و میوه همراه با کارت هدیه به نیازمندان محله مسجد اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح توزیع گوشت قربانی با اولویت توزیع گوشت نذری در بین نیازمندان محله مسجد اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت