دلیل شکست شاگردان آلکنو به ژاپن


دلیل شکست شاگردان آلکنو به ژاپن

تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو مقابل ژاپن قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو از ساعت ۱۵:۱۰ در سالن آریاکه آرنا مقابل ژاپنِ میزبان قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵، ۲۹ بر ۳۱ و ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ به سود ژاپن خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در این مسابقه ۷۲ امتیاز از حمله، ۹ امتیاز از دفاع روی تور، ۶ امتیاز از سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آورد.

در طرف مقابل تیم ژاپن در این بازی ۶۷ امتیاز از حمله، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۷ امتیاز از سرویس و ۳۱ امتیاز از اشتباهات تیم ملی کشورمان کسب کرد.

به این ترتیب پرونده حضور شاگردان آلکنو در این دوره از مسابقات المپیک با حذف از مرحله گروهی بسته شود و شاگردان ناکاگائیچی خود را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ببینند.

والیبال کشورمان پیش از این بازی ۲ پیروزی مقابل لهستان و ونزوئلا و ۲ شکست مقابل ایتالیا و کانادا در کارنامه داشت. ژاپنی‌ها هم پیش از این مسابقه از سد ونزوئلا و کانادا گذشته بودند و نتیجه را به ایتالیا و لهستان واگذار کرده بودند.

پیش از این تیم‌های لهستان، ایتالیا و کانادا صعودشان را از این گروه به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022