ضدحال ستاره استقلال به سپاهان ؛ بمب نقل و انتقالات خنثی شد


ضدحال ستاره استقلال به سپاهان ؛ بمب نقل و انتقالات خنثی شد

رشید مظاهری در روزهای اخیر به واسطه هایی که از باشگاه سپاهان به وی پیام داده بودند اعلام کرده تصمیم دارد تا پایان قراردادش در استقلال بماند نوشته ضدحال ستاره استقلال به سپاهان ؛ بمب نقل و انتقالات خنثی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ضدحال ستاره استقلال به سپاهان ؛ بمب نقل و انتقالات خنثی شد

رشید مظاهری گلر تیم استقلال تصمیم دارد تا پایان قراردادش در استقلال بماند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۰
ضدحال ستاره استقلال به سپاهان ؛ بمب نقل و انتقالات خنثی شد

رشید مظاهری در روزهای اخیر به واسطه هایی که از باشگاه سپاهان به وی پیام داده بودند اعلام کرده تصمیم دارد تا پایان قراردادش در استقلال بماند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی پیام نیازمند سپاهانی ها باب مذاکره با رشید مظاهری را باز کردند تا بتوانند یکی از آماده ترین دروازه بان های سال های اخیر فوتبال ایران را به خدمت بگیرند.
با این حال یکی از رسانه های ورزشی مدعی شد ، رشید مظاهری در روزهای اخیر به واسطه هایی که از باشگاه سپاهان به وی پیام داده بودند اعلام کرده تصمیم دارد تا پایان قراردادش در استقلال بماند و به نوعی به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد.
به همین دلیل هم سپاهانی ها از چند روز پیش مذاکرات برای جذب محمدرضا اخباری را شروع کرده اند و حتی این دروازه بان درخواست فسخ قرارداد با تراکتور داده است. با این شرایط مظاهری فصل بعد هم در استقلال خواهد ماند و برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال با سیدحسین حسینی رقابت خواهد کرد.

منبع : طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل