حامد لک از پرسپولیس‌ جدا می شود ؟


حامد لک از پرسپولیس‌ جدا می شود ؟

بر اساس ادعای روزنامه گل، اتفاقاتی که در دو بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی و پیکان رخ داد، شاید منجر به قطع همکاری پرسپولیس با حامد لک شود. نوشته حامد لک از پرسپولیس‌ جدا می شود ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حامد لک از پرسپولیس‌ جدا می شود ؟

ادعای روزنامه گل؛ پرسپولیس قید حامد لک را می‌زند!
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰
حامد لک از پرسپولیس‌ جدا می شود ؟

بر اساس ادعای روزنامه گل، اتفاقاتی که در دو بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی و پیکان رخ داد، شاید منجر به قطع همکاری پرسپولیس با حامد لک شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان پرسپولیس در این فصل ۱۷ کلین‌شیت در ۲۹ مسابقه داشت و بهترین عملکرد را در بین تمام دروازه‌بان‌های لیگ برتری به ثبت رساند اما رفتار او در سه هفته‌های پایانی انتقادهای زیادی را به همراه داشته است.

او که تا قبل از بازی مقابل ماشین سازی در هفته بیست و هشتم، فصل خوبی را با کمترین حاشیه سپری سپری کرده بود ابتدا در در تبریز و بازی با قعرنشین لیگ، با توپ جمع کن پشت دروازه پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد و الفاظی را به کار برد که از شانس او توسط دوربین‌ها ضبط شد تا لک چهره اصلی یک جنجال بزرگ در تبریز باشد و کار به جایی برسد که هیات فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه ماشین سازی خواستار محرومیت این دروازه‌بان شوند. البته خبری از محرومیت لک نشد و فدراسیون فوتبال او را به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم کرد. البته دروازه بان پرسپولیس در ادامه نشان داد که نمی تواند یک فصل را بدون حاشیه به پایان برساند.

حتما در جریان اتفاقاتی که در بازی پیکان و پرسپولیس رخ داد هستید. او که در طول بازی چند بار با فرشاد فرجی جر و بحث کرد، نه تنها با تذکر یحیی گل‌محمدی و داود فنایی مواجه شد بلکه واکنش خوبی به تذکر کریم باقری هم نداشت تا باعث ناراحتی مربی پرسپولیس شود و باقری ترجیح بدهد در جشن قهرمانی تیمش شرکت نکند.

در چنین شرایطی و طبق ادعای روزنامه گل، حواشی حامد لک در طول چند هفته اخیر باعث شده که سرمربی پرسپولیس تصمیم به قطع همکاری با گلر شماره یک تیمش بگیرد و انتشار اخباری درباره تصمیم محمدرضا اخباری مبنی بر جدایی ازتراکتور هم به همین دلیل بوده و گویا این دروازه‌بان ملی‌پوش که مورد تائید کادر فنی پرسپولیس دارد، گزینه اصلی جانشینی حامد لک است.

خبرنگار ما برای پیگیری این ماجرا با داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تماس گرفت که او ترجیح داد فعلا صحبتی درباره این موضوع نداشته باشد و به ما گفت بعدا در این باره صحبت می کند.

حالا باید دید نهایتا تکلیف دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس چه خواهد شد و آیا حواشی هفته‌های اخیر باعث جدایی اجباری لک از پرسپولیس می‌شود یا اینکه یحیی گل‌محمدی ترجیح می‌دهد به خاطر کیفیت مناسبی که لک دارد، اشتباهات او را ببخشد و با این گلر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر برود. یحیی گل محمدی پس از بازی مقابل ماشین سازی حسابی از لک ناراحت شده بود و در رختکن به او گفته بود چرا باید با توپ جمع کن چنین برخوردی انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»