فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان به دلیل وضعیت شیوع کرونا ممنوع شد


فعالیت‌های گردشگری شهرستان سامان به دلیل وضعیت شیوع کرونا ممنوع شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار سامان با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی فعالیت‌های حوزه گردشگری و برنامه‌های مشابه در این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنون است.

کمال اکبریان روز یکشنبه در ششمین نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی راه‌های ورودی به این شهرستان به‌خصوص از طرف اصفهان، از روز چهارشنبه هفته جاری بسته و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی و ترددی اعمال می‌شود.
وی افزود: سه مرکز پیش‌بیمارستانی برای وضعیت بحرانی در شهرستان پیش‌بینی شده تا در صورت تشخیص دانشگاه علوم‌پزشکی و تامین نیروی انسانی لازم، مورد استفاده قرار گیرد.
اکبریان تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان نیز برگزاری تمامی مراسم و گردهمایی‌های جمعیتی را ممنوع اعلام کرده است.
وی یادآور شد: هم‌اکنون وضعیت برخی روستاهای شهرستان سامان مطلوب نیست و مهار شیوع ویروس کرونا به همکاری و تلاش همگان نیاز دارد.
اکبریان اظهار داشت: با ادامه این شرایط و بهتر نشدن شرایط کنونی، امکان برگزاری برنامه‌های مذهبی و تجمع مردم وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، براساس جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان لردگان و سامان در وضعیت نارنجی (پُرخطر) و شهرستان‌های بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.
سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06