افتتاح آزاد راه خرم‌آباد -بروجرد فردا با حضور مسئولین کشوری و استانی


افتتاح آزاد راه خرم‌آباد -بروجرد فردا  با حضور مسئولین کشوری و استانی

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح آزاد راه خرم‌آباد -بروجرد فردا با حضور مسئولین کشوری و استانی خبر داد.

وحید کرم‌الهی امروز دهم مردادماه در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه آزاد راه خرم‌آباد- اراک با بیان اینکه مسیر فعلی خرم‌آباد - بروجرد ۱۰۰ کیلومتر چهارخطه و راه اصلی است که دارای شیب‌ها و گردنه های نامساعدی بوده و در سر فصل سرما مسافران را با مشکلاتی مواجه می‌کند و به لحاظ ترافیکی پاسخگو نیست، اظهار کرد: این درحالیست که پروژه آزادراه خرم‌آباد – اراک به طول ۶۸ کیلومتر به صورت شش خطه و با عرض بیش از ۳۵ متر اجرایی شده و یکی از مزیت‌های این مسیر کاهش بیش از ۳۲ کیلومتری مسافت خرم‌آباد تا بروجرد است.

وی با بیان اینکه در مسیر خرم‌آباد تا بروجرد چهار تونل در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر کاهش ۳۲ کیلومتر از مسیر مذکور، کیفیت راه و سرعت مطمنه از دیگر مزیت‌های این پروژه است که از نظر طراحی کلاس و مشخصات بسیار مطلوبی دارد و علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف سوخت، ایجاد سرعت در حمل و نقل کریدور شمال به جنوب، دسترسی مرکز استان به شمال کشور را تسهیل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: انجام این پروژه هفت سال به طول انجامیده و تاکنون ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

کرم الهی با بیان اینکه ابجاد زیرساخت‌های حمل و نقل در استان سبب رونق بخش‌های اقتصادی و استقبال سرمایه‌گذار در استان می‌شود، بیان کرد: افتتاح آزادراه علاوه‌بر رونق اقتصادی سبب ایجاد اشتغال و کارکردهای فرهنگی خواهد بود.

وی بیان کرد: در قسمت‌هایی از این پروژه ایرادات و نواقص جزئی وجود دارد که ظرف ۱۰ روز پس از افتتاح مرتفع و تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فردا دوشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پروژه آزادراه خرم‌آباد -بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر