رکوردشکنی فلوریدای آمریکا در تعداد بستری‌های کرونایی


پارسینه: تعداد بستری‌های کرونایی در ایالت فلوریدای آمریکا به بیشترین میزان از زمان آغاز این همه گیری رسیده و ۱۰ هزار ۲۰۷ نفر شده است.

رکوردشکنی فلوریدای آمریکا در تعداد بستری‌های کرونایی
، تنها یک روز پس از رکوردشکنی ایالت فلوریدا در تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا، امروز نیز این ایالت رکورد جدیدی را در تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حال حاضر ۱۰ هزار و ۲۰۷ نفر در بیمارستان‌های ایالت فلوریدا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند.

رکورد قبلی به حدود یک سال پیش و شش ماه پیش از زمانی بود که واکسیناسیون در این کشور آغاز شده بود و در ۲۳ جولای ۲۰۲۰ تعداد ۱۰ هزار و ۱۷۰ نفر در بیمارستان‌های ایالت فلوریدا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بودند.

فلوریدا در حال حاضر بیشترین آمار ابتلا به کرونا به نسبت جمعیت خود در آمریکا دارد و بیمارستان‌های این ایالت به دلیل انبوه بیماران کرونایی در وضعیت اضطراری قرار گرفته است.

طی هفته گذشته، روزانه به طور متوسط ۱۵۲۵ نفر فرد بالغ در بیمارستان‌های ایالت کالیفرنیا بستری شده‌اند و طی این مدت هر روز ۳۵ کودک نیز به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند که هر دو آمار با توجه به تعداد جمعیت این ایالت بالا به شمار می‌اید.

با توجه به آنکه وضعیت فعالیت‌های ایالت فلوریدا به شرایط پیش از همه گیری کرونا بازگشته، سویه دلتای ویروس کرونا به سرعت در این ایالت در حال انتشار است.

این در حالی است که «آنتونی فائوچی» مدیر سازمان بیماری‌های عفونی آمریکا روز یکشنبه هشدار داد که شرایط این کشور از لحاظ ابتلا به کرونا وخیم‌تر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی