افزایش نظارت های بهداشتی در مرزهای خوزستان


افزایش نظارت های بهداشتی در مرزهای خوزستان

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به افزایش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مرزهای خوزستان گفت: سیستم‌ نظارتی و کنترلی اجرای پروتکل‌ های بهداشتی در نقاط مرزی این استان فعال است.

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی یکشنبه شب در یک برنامه تلویریونی اظهار داشت: با توجه به شرایط خوزستان، اجرای تمام محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی شهرها در استان به قوت خود باقی بوده و هم استانی ها باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز فعالیت ادارات با یک‌ سوم کارکنان خواهد بود افزود: همچنین در شهرهای نارنجی و زرد نیز فعالیت ادارات به ترتیب با یک‌ دوم و ۲ سوم کارکنان برقرار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به اینکه فعالیت اصناف بر اساس رنگ بندی شهرها خواهد بود گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی به تشکیل کمیته‌ ارزیابی عملکرد ادارات در خصوص مدیریت کرونا اشاره کرد و افزود: از طریق این کمیته تاکنون به ۳۱ مدیر دستگاه‌ اجرایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر داده شده و تعدادی از مدیران نیز تشویق شده‌اند.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

در شبانه روز گذشته ۳۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان خوزستان بستری و شمار مراجعان به مراکز درمانی از مرز پنج هزار نفر عبور کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس