پیدا شدن نوزاد رها شده در آشغال!


پیدا شدن نوزاد رها شده در آشغال!

نوزادی که پس از تولد در آشغال رها شده بود پیدا شد.


پیدا شدن نوزاد رها شده در آشغال!

نوزادی که پس از تولد در آشغال رها شده بود پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزاد تازه متولد شده‌ای که پس از تولد در محل دفع آشغال پرتاب شده بود زنده پیدا شد. این حادثه در نزدیکی شهر لیون فرانسه رخ داد. مسئولان محلی تایید کردند این نوزاد در حالی که در داخل یک کیسه زباله قرار داده شده بود پیدا شده است.

این نوزاد که گفته می‌شود تنها یک روز داشته باشد بعدازظهر روز سه شنبه در شهر «مزیو» پیدا شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی عابران پیاده این نوزاد را در ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه به وقت محلی در حالی که در داخل بوته‌ها در نزدیکی یک منطقه مسکونی و مرکز خرید رها شده بود پیدا کردند.

بیشتر بخوانید

پیداشدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان!

بلافاصله تیم آتشنشانی به همراه اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند و این کودک به بیمارستان زن _مادر_کودک در برون منتقل شد. مسئولان محلی وضعیت سلامت این نوزاد دختر را خوب توصیف کرده و گفتند در لحظه انتقال کودک، نیاز به انجام درمان اولیه نداشت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی و اعلام پلیس لیون مادر ۱۸ ساله این نوزاد یک دانش آموز دبیرستانی است که پس از شناسایی و بازداشت به بازداشتگاه پلیس منتقل شده است.

پیدا شدن نوزاد رها شده در آشغال!

یک مقام محلی شهر مزیو در این باره به AFP گفت: «ما از پیداشدن این نوزاد دچار شوک شدیم. ما هیچ گزارشی در مورد مفقود شدن نوزاد دریافت نکرده بودیم.»

گفتنی است؛ تحقیقات در مورد چرایی رهاکردن این نوزاد توسط مادرش در حال انجام است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج