محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است


محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است

کرج- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از مردم این استان خواست با توجه به شیوع موج پنجم کرونا گفت : محدودیت تردد شبانه در این استان با جدیت اجرا می شود و شهروندان از تردد غیر ضروری در معابر شهری خودداری کنند.

سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، به صورت ویژه اجرایی و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

وی افزود: بیش از ۳۹۰ هزار وسیله نقلیه از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح محدودیت های شبانه در این استان توسط دوربین های هوشمند اعمال قانون شدند.

شرق خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در معابر شهری این استان نیز در سال جاری ۲۰ هزار و ۴۳۱ وسیله نقلیه متخلف جریمه شدند.

وی یادآورشد : اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

شرق خاطرنشان کرد: تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین های هوشمند کنترل می شود و در صورت تردد و ورود خودرو های با پلاک غیربومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات اعمال قانون می شود.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست