جابه جایی قدرت در ایران بر خلاف اراده دشمن با اقتدار انجام می‌شود


جابه جایی قدرت در ایران بر خلاف  اراده دشمن با اقتدار انجام می‌شود

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتخابات به عنوان جشن بزرگ ملی و سیاسی ملت ایران به شمار می‌رود که نتیجه آن جابه جایی با اقتدار قدرت با پشتوانه آرای مردم و برخلاف میل و اراده دشمن است.

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تلاش زیادی از سوی دشمنان این نظام در این مدت صورت گرفت تا ملت ایران روز ۱۲ مرداد و تغییر دولت و جابه جایی قدرت را نبیند اما این تحول مهم برخلاف میل و اراده بدخواهان نظام با امنیت و آرامش تنفیذ آرای مردم از سوی رهبر معظم انقلاب فردا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش دشمن، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت قانونمند و در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و برگ زرین دیگری در پرونده سیاسی جمهوری اسلامی و ملت ایران به ثبت رسید.

ایرانی بیان کرد: در پیش و حین انتخابات استکبار جهانی از طریق بوق‌های تبلیغاتی سلطنت طلب‌ها، معاندان، سوسیالیست‌ها و ضد انقلاب‌ها با سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های مختلف تلاش کردند این همه پرسی با حاشیه برگزار شود اما با تلاش مسئولان و همت مردم حماسه دیگری در روز ۲۸ خرداد خلق شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این جشن ملی، پروسه تخریب انتخابات و زیر سئوال بردن آن و منتخب ملت آغاز شد اما به طور یقین هوشیاری ملت ایران این توطئه دشمن را نیز خنثی خواهد کرد.

ایرانی بیان کرد: دشمن از فرصت مردم سالاری دینی و آرامش، امنیت و فضای ایجاد شده در بعد از انقلاب ناراحت هستند و می‌خواهند این آرامش ملت را برهم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: زیبایی نظام مردم سالار دینی در این است که جابه جایی قدرت به واسطه حضور و آرای مردم در عرصه انتخابات انجام می‌شود.

ایرانی تاکید کرد: برخلاف ادعای دشمن اما امروز شرایط باثباتی در کشور حاکم است و جابه جایی دولت هیچ وقفه‌ای در حاکمیت و خدمت‌گزاری به مردم ایجاد نکرده است.

به گفته ایرانی، دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و همین تحول‌ها باعث افزایش تلاش‌ها، انگیزه‌ها و به روز شدن برنامه‌ها می‌شود به همین دلیل مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی باید تا لحظه آخر به وظایف خود عمل کنند و نباید در خدمت رسانی به مردم خدشه‌ای وارد شود.

وی اضافه کرد: در این ارتباط تا لحظه جابه جایی دولت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز مدیران دولت به شمار می‌روند و نباید کار مردم یک ثانیه هم به عقب بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دولت خدمتگزار به هر حال برآمده از رای مردم است و در این شرایط سخت تحریم تلاش‌های زیادی برای خدمت رسانی به ملت ایران و عبور از شرایط جنگ اقتصادی انجام داده که انتظار می‌رود این تلاش‌ها در دولت سیزدهم ادامه داشته و زمینه رفاه حال مردم فراهم شود.

وی با اشاره به شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر گفت: در این شرایط فشار زیادی بر کادر بهداشت و درمان که در ۱۸ ماه گذشته به وظیفه ملی خود عمل کردند و امروز به واسطه شیوع افسارگسیخته ویروس و افزایش شمار مبتلایان و بیماران بستری به فرسایش افتاده اند.

ایرانی تاکید کرد: امروز وضعیت خوبی در استان بوشهر از نظر شیوع ویروس کرونا نداریم و با وجود تلاش‌های انجام شده برای کنترل بیماری اما مردم به دلیل خستگی روحی و روانی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت شده اند این درحالی است که این عادی انگاری‌ها سبب شده ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شود.

وی ادامه داد: در این شرایط حاد و بحرانی باز هم این مردم هستند که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان کارخانه تولید بیمار را در استان کنترل کرد تا حداقل کادر درمان نفسی بکشند و توان خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.

ایرانی با اشاره به ۲۵ ذی الحجه روز بازنشستگان افزود: ما نسبت به بازنشستگان و پیشکسوتان نگاه تنگی داشتیم و به فکر حفظ شان و جایگاه آنها نبودیم و برای اینکه امکانات حداقلی فراهم شود اینها را از دولت جدا کردیم.

وی افزود: این درحالی است که بازنشستگان نیز کارمندان دولت هستند و نباید تفکیکی بین شاغلان و بازنشستگان ایجاد می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش‌های خوبی برای خدمت رسانی به بازنشستگان در دولت دوازدهم انجام شد و شاهد ترمیم حقوق آنها بودیم و انتظار می‌رود این تلاش‌ها در دولت سیزدهم ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی