شایعه: ردمی در حال ساخت گوشی‌‌هایی با اسنپدراگون سری 8 و دیمنسیتی 1100 است


شایعه: ردمی در حال ساخت گوشی‌‌هایی با اسنپدراگون سری 8 و دیمنسیتی 1100 است

بر اساس اطلاعات یک کاربر چینی، ردمی در حال کار روی دو مدل گوشی هوشمند با تراشه‌های اسنپدراگون سری 8 و دایمنسیتی 1100 است که نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهند داشت.

در نیمه اول سال جاری میلادی، ردمی از چند گوشی جدید خانواده ردمی K40 و خانواده ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرد. اخیرا یک افشاگر چینی ادعا کرده است که احتمالا ردمی روی دو مدل گوشی دیگر کار می‌کند که قرار است با تراشه‌های سری ۸ اسنپدراگون و دایمنسیتی ۱۱۰۰ همراه شوند.

طبق گفته‌های این فرد، یکی از این گوشی‌ها به تراشه سری ۸ اسنپدراگون مجهز خواهد بود و پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت، دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم ۳۰ برابری خواهد داشت. در آن‌سو، گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰، از نمایشگر ۱۲۰ هرتز، دوربین ۶۴ مگاپیکسل، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر و فست شارژ ۶۷ واتی بهره خواهد برد.

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی ردمی K40 پرو پلاس، ردمی K40 پرو و ردمی K40 رونمایی شدند

مشخصات ذکرشده می‌تواند به این معنا باشد که گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون یکی دیگر از اعضای خانواده K40 است و احتمالا با نام ردمی K40 اولترا به بازار عرضه خواهد شد. افشاگر چینی همچنین اشاره می‌کند که ممکن است ردمی گوشی‌های مذکور را با مشخصات پیشرفته‌ای همچون نمایشگر با لبه‌های خمیده، دوربین زیر نمایشگر و تکنولوژی شارژ سریع ۱۰۰ وات در سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

طبق شایعه‌ای دیگر، ردمی برنامه‌هایی برای ماه‌های ابتدایی سال آینده دارد و احتمالا ردمی K50، ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس را معرفی خواهد کرد. این خانواده از این جهت جذاب هستند که از تراشه اسنپدراگون ۸۹۵ و فست‌ شارژ ۶۷ واتی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، شاید نمایشگر امولد E5 سامسونگ در این سری حضور داشته باشد که رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...