پیشرفت مذاکرات سران بارسا با بزرگان تیم برای کاهش دستمزدها


پیشرفت مذاکرات سران بارسا با بزرگان تیم برای کاهش دستمزدها

سران بارسا مذاکرات خوبی با بازیکنان قدیمی این تیم برای کاهش دستمزدها داشته اند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا به خاطر مشکلات اقتصادی ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، درگیر مشکلات مالی شدیدی است و همچنین به خاطر مقررات فیرپلی مالی جدید لالیگا و همچنین نگه داشتن لیونل مسی در نیوکمپ، باید هزینه های خود را کاهش دهد.

به همین خاطر سران این تیم در چندین جلسه مذاکراتی با بازیکنان تیم برای کاهش دستمزدهایشان داشتند که تمام مذاکرات به خاطر مخالفت بازیکنان تا به امروز نا موفق بوده است. حال موندو دیپورتیوو مدعی شده است که دور جدید مذاکرات سران بارسا با بزرگان تیم موفقیت آمیز بوده است. به گزارش این نشریه اسپانیایی، سران بارسا این هفته دیداری با نمایندگان سرجی روبرتو، سرجی بوسکتس، جرارد پیکه و یوردی آلبا داشته اند و در مواردی مذاکراتی با خود بازیکن نیز صورت گرفته است و مذاکرات با تمام این بازیکنان روندی مثبت داشته است.

پیشنهاد جدید بارسلونا به بازیکنان کهنه کارش این بوده است که 60 درصد دستمزد خود را در فصل جاری دریافت کنند و 40 درصد باقی مانده در سال های آتی به آنها پرداخت شود. ضمن این که در مورد پاداش ها و بندهای جانبی نیز قرار است مذاکرات جدیدی با این بازیکنان صورت بگیرد.

این بازیکنان باید جواب نهایی خود را تا 13 آگوست به سران بارسا اعلام کنند و اگر به توافق نرسیدند این زمان تا 31 آگوست تمدید خواهد شد. در حال حاضر تمام مذاکرات با مدیر ورزشی بارسا انجام می شود و خوان لاپورتا در صورتی دخالت می کند که لازم شود. با توجه به این که مسی قبول کرده برای تمدید دستمزدش را نصف کند، سران بارسا با الگو قرار دادن این بازیکن، درخواستی مشابه از سایر بازیکنان بزرگ تیم دارند.

جرارد پیکه اولین بازیکنی بوده است که به پیشنهاد سران بارسا بله گفته است اگر چه این موضوع هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما موندو مدعی است که سران باشگاه از جواب مثبت این مدافع اطمینان دارند. شنیده ها حاکی از این است که سرجی روبرتو و سرجیو بوسکتس نیز مخالفت چندانی با پیشنهاد بارسایی ها نکرده اند اما در مورد آلبا سکوت خبری حاکم است و تنها گفته می شود که او هم به اندازه سابق با کاهش دستمزدش مخالف نیست.

سران باشگاه بارسلونا باید به زودی با بازیکنانشان به توافق برسند چون مهلت شان رو به اتمام است. آنها برای گذر از این بحران تا به حال تلاش زیادی برای فروش گریزمان و کوتینیو انجام داده اند و به اومتیتی و پیانیچ هم رضایت نامه دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری