اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین


اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا -  فرمانده انتظامی بوئین زهرا از دستگیری 2 سارق با 6 فقره سرقت لوازم خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ "حسین رشید تبار "در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در بوئین زهرا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی تبریز قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با تلاش های گسترده و شیوه های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حین سرقت شدند .

سرهنگ رشید تبار اظهار داشت : متهمان که یک زن ومرد بودند ،در بازجویی های فنی بعمل آمده به جرم ارتکابی و ۶ فقره سرقت اموال ومحتویات خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا درپایان از شهروندان درخواست کرد: با رعایت هشدارهای پلیسی پیشگیری ازسرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

توقیف میلیاردی مرغ زنده فاقدمجوز حمل در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ، از توقیف یک هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "بیژن خدایی"، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "آقا بابا" در حین کنترل محورهای مواصلاتی برای جلوگیری از خروج مرغ از شهرستان، به یک دستگاه کامیون "ایسوزو" حامل مرغ زنده مشکوک و با هماهنگی مراجع قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود:پس از توقیف کامیون در بازرسی از آن، تعداد یک هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده گوشتی و فاقد مجوز بهداشتی کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال برآورد کرده اند،گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن