قیمت سکه امامی به 11200000 تومان رسید / قیمت دلار و یورو امروز 1400/5/11


قیمت سکه امامی به 11200000 تومان رسید / قیمت دلار و یورو امروز 1400/5/11

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر افت بهای جهانی طلا و ثبات نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه امامی به 11 میلیون و 200 هزار تومان رسید. نوشته قیمت سکه امامی به 11200000 تومان رسید / قیمت دلار و یورو امروز 1400/5/11 اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا در بازازهای جهانی امروز دوشنبه با وجود ثبات ارزش دلار، کاهش یافت و به ۱۸۱۳ دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، استفن اینس، از شرکت مدیریت دارایی اس پی آی اظهار کرد: بازار طلا نگران است آمار اشتغال ماهانه آمریکا که جمعه این هفته منتشر می شود، بهتر از حد مطلوب باشد که باعث قویتر شدن دلار می شود. این آمار نگرش عمیقتری درباره زمان تعدیل برنامه های محرک مالی بانک مرکزی آمریکا فراهم خواهد کرد.

اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند که آمار رسمی نشان دهد اقتصاد آمریکا در ژوییه ۹۲۶ هزار شغل جدید ایجاد کرده است. سلامت بازار کار پیش شرط مهمی برای آغاز تعدیل برنامه های محرک مالی از سوی بانک مرکزی آمریکاست.

بر اساس گزارش رویترز، جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا هفته گذشته گفته بود هنوز با افزایش نرخهای بهره فاصله داریم و بازار اشتغال همچنان باید بهبود پیدا کند. این اظهارات صعود بیش از یک درصدی طلا در معاملات پنج شنبه گذشته را به دنبال داشت.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز گفت: اونس طلا ممکن است رکورد پایین ۱۷۸۹ دلار و ۹۸ سنت که در ۲۳ ژوییه ثبت کرده بود را دوباره تست کند زیرا موفق نشده است مقاومت در مرز ۱۸۳۲ دلار و ۸۰ سنت را بشکند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۱۱ مرداد تا ساعت ۱۹، نسبت به دیروز تغییر نکرد و در رقم ۲۵ هزار و ۴۴۹ تومان‌ ثابت ماند.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۵ هزار و ۱۳۸ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۶۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز، نسبت به دیروز کاهش یافت و به رقم ۲۹ هزار و ۵۲۵ تومان رسید.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۹۸۳ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۹ هزار و ۵۳۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۹۴۵ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۹۵ هزار و ۳۸۳ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد