توزیع عادلانه امکانات و خدمات هدف اصلی شورای پنجم شهر قزوین بود


توزیع عادلانه امکانات و خدمات هدف اصلی شورای پنجم شهر قزوین بود

قزوین- ایرنا- رییس شورای شهر قزوین با بیان اینکه کارنامه خوبی در شورای پنجم رقم خورد،گفت: توزیع عادلانه امکانات و خدمات هدف اصلی و اعتقاد راسخ شورای پنجم بود.

به گزارش ایرنا، حکمت اله داوودی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های شاخص شهرداری قزوین افزود: با وجود تمام مشکلات موجود بر سر اجرای پروژه ها به واسطه تلاشهای شبانه روزی همکاران ما در شهرداری و شورا بخش عمده ای از پروژه های زیرساختی شهر در دوره شورای پنجم اجرایی شد.

وی افزود: اجرای کمربندی آیت الله باریک بین ازجمله پروژه های مهم ترافیکی و زیرساختی است که درحال حاضر فاز یک آن به اتمام رسیده واقدامات اساسی برای اتصال به پل امام رضا انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: با تکمیل این پروژه یکی از مشکلات جدی ترافیکی شهرقزوین برطرف و زمان سفر از شمال به جنوب شهر کاهش خواهد یافت.

داوودی همچنین به پروژه مهم و زیرساختی کمربندی نسیم شمال اشاره کرد و افرود: آسفالت نامناسب این پروژه سالها مورد انتقاد ساکنین شهر قزوین و حتی رانندگان سایر شهرها که از این مسیر تردد می کردند بود که در شورای پنجم فاز اول آن از مسیر تقاطع میرزا کوچک خان تا تقاطع اقبالیه بهسازی و افتتاح شد.

وی خاطرنشان کردشهر قزوین دومین شهر کشور است که دراین پروژه به جای آسفالت ازبتن در جاده استفاده کرد و درحال حاضر نیز اقدامات زیرساختی فاز دوم این محور انجام شده است.

داوودی با بیان اینکه به دلیل نبود سیمان مورد نیاز فاز دوم پروژه نسیم شمال متوقف شده است،گفت امیدواریم با حل مشکلات ، درشورای ششم این پروژه پیگیری و به بهره برداری برسد.

رییس پارلمان محلی قزوین خاطرنشان کرد: با وجود موانع موجود در اجرای پروژه ها ازجمله گرانی سیمان و کمبود این کالا در بازار و محدودیت دراعتبارات درمجموع شورای پنجم در اجرای پروژه های زیرساختی کارنامه خوبی را رقم زد.

وی در ادامه از تلاش های شهردار قروین و تیم معاونین و روسای سازمان های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پیشبرد اهداف و اجرای طرح های عمرانی در شهر قزوین تقدیر کرد.

در این مراسم به شکل ویدیو کنفراس، ۱۲ طرح شهرداری قزوین با اعتبار ۹۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟