پیش‌بینی قیمت طلا فردا 13 مرداد / قیمت‌ها در همین محدوده باقی می‌ماند


پیش‌بینی قیمت طلا فردا 13 مرداد / قیمت‌ها در همین محدوده باقی می‌ماند

نایب رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد با توجه به کاهش نوسانات طلا در چند روز گذشته قیمت‌ها تا پایان هفته و تا مشخص شدن شاخص‌های آمریکا در همین محدوده باقی می‌ماند. نوشته پیش‌بینی قیمت طلا فردا 13 مرداد / قیمت‌ها در همین محدوده باقی می‌ماند اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، انس جهانی طلا در بازار امروز با تغییرات کمی همراه بود و به ۱۸۱۰ دلار رسید. طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در بازار امروز به دلیل مراسم تنفیذ رئیس جمهور دولت سیزدهم معاملات حجم بالایی نداشت و از طرفی با روی کار آمدن دولت جدید بخشی از هیجانات موجود در بازار کاهش پیدا کرد.

محمدکشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به کاهش نرخ طلا در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل کاهش قیمت طلا را کاهش نرخ ارز دانست. ثبات انس جهانی و کاهش قیمت دلار در روزهای گذشته موجب کاهش قیمت طلا شد.

تغییرات انس جهانی در هفته گذشته کم بود و نوسان قیمت دلار کاهش داشت و تاثیرات همین موضوع در بازار طلا و سکه موجب روند تعادلی در قیمت‌ها شد.

کشتی‌آرای درباره نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز گفت: در ابتدای معاملات قیمت نسبت به دیروز کاهش داشت اما بعد از گذشت ساعتی با افزایش همراه بد. به طور کلی قیمت‌ها در بازار امروز با نوسان کمی همراه بود و در محدوده قبل باقی ماند. و شک قیمتی در بازار امروز وجود نداشت.

نایب رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد قیمت طلا و سکه در بازار داخلی احتمالا تا روز پنجشنبه در همین محدوده باقی می‌ماند تا شاخص‌های اقتصادی آمریکا در روز پنجشنبه و روند انس جهانی مشخص شود.

اقتصادنیوز نوشت:

قیمت سکه دیشب تا حدی نسبت به حکم تنفیذ ریاست جمهوری رییسی در روز جاری،‌واکنش کاهشی داشت. با این حال، برگشت این فلز گران بها در انتهای روز به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی،‌ قدرت نیروهای افزایشی بازار را بیشتر کرد. سکه بازان باور دارند تا زمانی که این فلز گران بها بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد، شرایط برای خرید سکه بهتر خواهد بود.

به نظر می رسد دسته ای از سکه بازان در روز سه شنبه به دقت روند قیمت دلار را دنبال کنند و لحظه به لحظه خود را با نوسانات قیمتی این ارز تطبیق دهند. برای بازیگران سکه دو محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ و ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان اهمیت زیادی دارد. در صورت برگشت دلار به بالای محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان، سطح خریدها در بازار سکه رشد پیدا خواهد کرد. این در حالی است که افت دلار به زیر حمایت ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی زمینه ساز نزول قابل توجه فلز گران بهای داخلی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در