قیمت‌گذاری و مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A52s 5G اعلام شد


قیمت‌گذاری و مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A52s 5G اعلام شد

اخیرا قیمت‌گذاری و برخی جزئیات مهم دیگر پیرامون اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s 5G در فضای اینترنت منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی کره‌ای از گوشی گلکسی A52s به‌عنوان مدل ارتقایافته گلکسی A52 رونمایی خواهد کرد. اگرچه جزئیات مربوط به هندست آینده به‌طور رسمی موردتائید قرار نگرفته است؛ اما اطلاعات اخیرا لو رفته به قیمت‌گذاری این محصول در...

اخیرا قیمت‌گذاری و برخی جزئیات مهم دیگر پیرامون اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s 5G در فضای اینترنت منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی کره‌ای از گوشی گلکسی A52s به‌عنوان مدل ارتقایافته گلکسی A52 رونمایی خواهد کرد. اگرچه جزئیات مربوط به هندست آینده به‌طور رسمی موردتائید قرار نگرفته است؛ اما اطلاعات اخیرا لو رفته به قیمت‌گذاری این محصول در بازار اروپا اشاره دارند.

در اوایل سال جاری اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s 5G در وبسایت سازمان ملی استاندارد هندوستان (BIS) رویت شد. همچنین این هندست با شماره مدل SM-A528B/DS در پایگاه داده گیک‌بنچ نیز ظاهر شد. اگرچه فهرست گیک‌بنچ به برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون آینده اشاره کرد؛ اما جزئیات مربوط به برچسب قیمتی محصول کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. بر اساس گزارشات پیشین، سامسونگ گلکسی A52s 5G ابتدا در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه سامسونگ گلکسی A52s 5G

در روز 31 جولای (9 مرداد ماه) وبسایت DealNTech فهرست خرده فروشی مربوط به گلکسی A52s 5G را منتشر کرد. مطابق انتظارات این فهرست شامل اطلاعات مهمی نظیر رنگ، آپشن‌ها، مدل‌ها و قیمت‌گذاری گوشی بود. در صورت صحت اطلاعات مندرج در فهرست خرده فروشی اخیرا منتشر شده می‌توان ادعا کرد که گلکسی A52s با 12 گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. بعلاوه فهرست مذکور نشان می‌دهد که هندست مذکور با قیمت‌گذاری خرده فروشی 434.64 یورویی (حدودا 515 دلاری) به فروش خواهد رفت.

قیمت‌گذاری و مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A52s 5G اعلام شد

سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی A52s 5G خود را در مدل‌های رنگی سبز (Awesome Min)، بنفش (Awesome Violet)، مشکی (Awesome Black) و سفید (Awesome White) عرضه خواهد کرد. فهرست BIS مربوط به این هندست نشان می‌دهد که گلکسی A52s 5G در بازار هندوستان نیز عرضه خواهد شد. بر اساس اعلام وبسایت TechnoSports مدل 12 گیگابایتی این هندست با برچسب قیمتی 38307 روپیه‌ای در بازار هندوستان عرضه می‌شود. ورژن مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 429 یورویی (509 دلاری) در اروپا عرضه خواهد شد. این رقم تقریبا برابر با 37866 روپیه است.

مشخصات و امکانات احتمالی گلکسی A52s 5G

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی A52s 5G مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 778G خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که توان پردازشی ورژن 4G گلکسی A52 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 720G ساخت کوالکام تامین شده و نسخه 5G این هندست با تراشه اسنپ‌دراگون 750G در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ این هندست با 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد.

قیمت‌گذاری و مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A52s 5G اعلام شد

غول فناوری کره‌ای در رابطه با جزئیات مربوط به گلکسی A52s 5G پنهان‌کاری نموده است. با این‌حال هندست مذکور احتمالا بخش عمده‌ای از ویژگی‌های گلکسی A52 5G را حفظ خواهد کرد. به عبارت دیگر این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین این هندست احتمالا از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از OIS بهره خواهد برد. علاوه بر این دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین چهارگانه در قسمت پشتی دستگاه را تشکیل می‌دهند.

انرژی موردنیاز گوشی احتمالا توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود. گواهی حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار یکی دیگر از قابلیت‌های شاخص گلکسی A52s 5G به‌شمار می‌رود. اسپیکرهای استریو، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سایر امکانات هندست را تشکیل می‌دهند. سامسونگ هنوز به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون گلکسی A52s 5G رسما اشاره نکرده است. با این‌حال بی‌تردید طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق