شرکت گاز لرستان27 میلیارد تومان در تعمیرات و بهسازی صرفه جویی کرد


شرکت گاز لرستان27 میلیارد تومان در تعمیرات و بهسازی صرفه جویی کرد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: امسال در راستای تعمیرات و و بهسازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز مستعمل این شرکت بیش از 27 میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

به گزارش ایرنا "کرم گودرزی" روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: شرکت گاز استان با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برای صیانت از تجهیزات فنی و با استفاده از توان کارشناسان و متخصصان خود همسو با تعمیر، بهسازی، به‌روزرسانی و راه‌اندازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در مدت سه ماه موفق به صرفه‌جویی بیش از ۲۷ میلیارد تومان از بودجه شرکت و ایجاد ارزش افزوده شد.

وی تصریح کرد: امور بهره‌برداری این شرکت با هماهنگی واحدهای بازرسی فنی و مهندسی، بهسازی و تعمیرات اساسی و رفع مشکلات فنی دستگاه‌های مستعمل و اسقاط موجود در انبار موفق به ساخت، راه‌اندازی و آماده کردن تعداد ۱۱ ایستگاه جدید با رعایت استانداردها، انجام آزمون‌های موردنیاز و دریافت گواهینامه‌های لازم برای بهره‌برداری ایمن شده که از این تعداد، تاکنون چهار ایستگاه در محورهای اولادقبادکوهدست، کارخانه شیربروجرد،ایستگاه پران پرویز پلدختر و شهرک صنعتی ازنا نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی در این استان ۹۹.۹ درصد است.

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند، افزود: همچنین یکهزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه‌ داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یکهزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس