والی نام‌نهاد طالبان برای استان شیعه نشین بامیان با 40 عضو این گروه کشته شدند


والی نام‌نهاد طالبان برای استان شیعه نشین بامیان با 40 عضو این گروه کشته شدند

شفقنا افغانستان- مرکز فرماندهی 209 شاهین ارتش افغانستان می‌گوید، «مولوی انس» والی خود خوانده‌ طالبان همراه با 40 تن از همراهانش در یک حمله هوایی در مرز شهرستان های دره‌صوفِ بالا و پایین سمنگان کشته شده‌اند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، طبق اعلام مرکز فرماندهی 209 شاهین، شام روز گذشته نیروی هوایی افغانستان یک حمله هدفمند را بر یک تجمع […]

والی نام‌نهاد طالبان برای استان شیعه نشین بامیان با 40 عضو این گروه کشته شدندوالی نام‌نهاد طالبان برای استان شیعه نشین بامیان با 40 عضو این گروه کشته شدند

شفقنا افغانستان- مرکز فرماندهی ۲۰۹ شاهین ارتش افغانستان می‌گوید، «مولوی انس» والی خود خوانده‌ طالبان همراه با ۴۰ تن از همراهانش در یک حمله هوایی در مرز شهرستان های دره‌صوفِ بالا و پایین سمنگان کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، طبق اعلام مرکز فرماندهی ۲۰۹ شاهین، شام روز گذشته نیروی هوایی افغانستان یک حمله هدفمند را بر یک تجمع بزرگ طالبان در مرز میان شهرستان دره‌صوف بالا و پایین اجرا کردند.

مرکز فرماندهی ۲۰۹ شاهین گفته است که «مولوی انس»؛ والی نام نهاد طالبان برای ولایت بامیان همراه با ۴۰ تن از افراد تحت امرش کشته و ۱۳ تن زخمی شده‌اند.

گفته شده است که مولوی انس مسئولیت جنگ در شهرستان های دره‌صوف بالا و پایین را به عهده داشته‌ است.

طالبان تاکنون در این زمینه چیزی نگفته‌‌اند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا