مرکز جامع توانبخشی هلال احمر ایلام افتتاح شد


مرکز جامع توانبخشی هلال احمر ایلام افتتاح شد

مرکز جامع توانبخشی هلال احمر ایلام با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر و مسوولان استانی افتتاح شد.

دکتر «فرید مرادیان» معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌ احمر در این مراسم اظهار کرد: این مرکز می تواند تمام بیماران کم بضاعت را تحت پوشش قرار دهد و اگر چنانچه این مرکز از نظر اعتباری نیازی داشته باشد، تامین می‌شود.

وی با تاکید بر تمرکز توسعه خدمات سلامت در هلال احمر و بهزیستی، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده خدمات سلامت محور هلال احمر به ۱۰۰۰میلیارد ریال در سال برسد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: برای افتتاح چنین مراکزی و حمایت از افرادی که تمکن مالی ندارند، می توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد تا بتوانیم بخش اندکی از مشکلات مردم را برطرف کنیم و این مرکز می تواند خدمات ارزشمندی در تمامی بخش های درمانی به مردم ارائه دهد و هدف تنها خدمت رسانی و کمک به جامعه هدف است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعیت هلال احمر استان گفت: این مجموعه تا حد توان به ستاد مقابله با کرونا در استان کمک کند.

«احمد کرمی» معاون عمرانی استاندار ایلام نیز، با تقدیر از تلاش‌های هلال احمر در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد:تلاش‌های هلال احمر بیشتر از آنچه بوده که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در استان ایلام همیشه پیشران جمهوری اسلامی بوده و در اربعین امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی بیش از پیش نیازمند کمک هلال احمر هستیم.

مرکز توانبخشی میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ متر مربع عملیات آن از سال ۹۷ آغاز شده و ۵۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق