رتبه 2 گروه آزمایشی هنر: شرایط کرونایی را به فرصت تبدیل کردم


رتبه 2 گروه آزمایشی هنر: شرایط کرونایی را به فرصت تبدیل کردم

کرج – ایرنا- رتبه دوم کنکور گروه آزمایشی هنر با اشاره به عوامل موفقیت خود در آزمون سراسری 1400 دانشگاه ها گفت : شرایط کرونایی را برای رسیدن به هدف علمی خود به فرصت تبدیل کردم.

بهنود امیری روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز بیان داشت: هدف خود را قبل از کنکور مشخص کردم و می دانستم چه رشته ای را می خواهم و انگیزه بسیار زیادی برای موفقیتم داشتم.

وی ادامه داد: نقش خانواده را در موفقیت خود بسیار زیاد پررنگ می دانم چرا که خیلی از خانواده ها موافق نیستند که فرزندانشان در رشته های هنر تحصیل کنند اما خانواده ام وقتی احساس کردند که من در تصمیم گیری جدی هستم از من حمایت و پشتیبانی کردند.

امیری گفت : شرایط کرونا برای من فرصتی مناسب بود که از طریق آموزش مجازی و کلاس های آنلاین بتوانم در مفاد درسی رشته دلخواه را مطالعه کنم و به جای رفت و آمد به مدرسه و حضور در کلاس های دیگر در کلاس های کنکور هنر به صورت مجازی فعال باشم و همین امر موجب شد که بتوانم موفق تر عمل کنم.

وی ادامه داد: به نظرم اگر دانش آموزان همان بهره ای را که می خواهند از آموزش های حضوری بگیرند، می توانند از آموزش های آنلاین هم ببرند.

حائز رتبه دوم کنکور گروه آزمایشی هنر بیان داشت: کنکور هنر منبع آزاد محسوب می شود و منابع آن مشخص نیست؛ نمی شود مفاد کنکور امسال را به سازمان سنجش خرده گرفت که سخت یا ساده بوده است اما از کنکور سال های ۹۸ و ۹۹ سخت تر بود.

وی گفت : از سن کم ساز پیانو می زنم و از ۱۵ سالگی آهنگ سازی را شروع کردم و الان هم علاقمند هستم با طی کردن مراحل علمی این رشته بتوانم در ایران و خارج از کشور حقوق ثابتی داشته باشم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان