تبرکشی و چاقوکشی در چهارراه میدان گرگان + فیلم و جزئیات


تبرکشی و چاقوکشی در چهارراه میدان گرگان + فیلم و جزئیات

گلستان رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به حادثه آشوب خیابانی در چهارراه میدان گرگان، گفت: این فرد هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته و با خاطر مسائل روحی و روانی این کار را انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ مجتبی مروتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ دیروز موضوعی مبنی بر درگیری در چهارراه میدان گرگان به پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: فردی که این حادثه را به وجود آورده کارتن خواب بوده و از لحاظ روحی و روانی وضعیت آشفته‌ای دارد که البته این موضوع توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: این فرد به‌منظور تهیه قرص برای آرامش خودش به این محل مراجعه کرده بوده که در آنجا با یک نفر درگیری لفظی پیدا می‌کند و در ابتدا با تیغ موکت بری به سمت مردم حمله‌ور می‌شود و بعد از آنکه تیغه موکت بری شکست، از همان بساط پهن شده در محل، ۲ وسیله برنده بر می‌دارد و دوباره شروع به حمله به مردم می‌کند.

مروتی خاطرنشان کرد: همکاران ما با حضور در محل و بعد از تیراندازی، فرد را زمین‌گیر و دستگیر می‌کنند.

وی گفت: بر اثر اقدامات این فرد ۱۰ نفر از شهروندان زخمی شده که متأسفانه یک نفر از آنها به توجه به شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: این فرد هیچ خصومتی با افراد زخمی شده نداشته و تنها به خاطر مسائل روحی و روانی این کار را انجام داده است. از همان شب گذشته پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در حال رسیدگی است.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج