اعضای شورای روستاهای ساوه در راستای احیای جهاد سازندگی تلاش کنند


اعضای شورای روستاهای ساوه در راستای احیای جهاد سازندگی تلاش کنند

ساوه - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم احیای جهاد سازندگی است که در این راستا اعضای شوراهای روستایی نقش بسزایی دارند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «محمد سبزی» روز چهارشنبه در آیین تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش نوبران شهرستان ساوه، گفت: با همت دولتمردان و صبوری مردم امیدواریم مشکلات کشور در آینده نزدیک مرتفع شود تا شاهد پیشرفت و آبادانی در عرصه‌های مختلف باشیم.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بر تسریع در تشکیل کابینه دولت تاکید کردند که اعضای شوراهای شهر و روستا نیز باید این نکته را مدنظر داشته باشند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از هیات نظارت بر انتخابات، گفت: تلاش شد تا افراد صالح وارد عرصه انتخابات شوند اگرچه عده‌ای نسبت به تایید صلاحیت‌ها گله‌مند هستند که در این زمینه قانون شوراها نیازمند بازنگری است.
سبزی ادامه داد: انگیزه خدمت به مردم، پاکدستی، عمل به وظایف از ویژگی‌های مهم اعضای شورای روستاها بوده که باید مدنظر باشد ضمن اینکه انتخاب دهیار نیز امری حائز اهمیت است.
وی عنوان کرد: اعضای شورای روستاها نباید تنها به امور عمرانی و اقتصادی اکتفا کنند بلکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز باید اقدام کرده و از مشارکت مردم و خیرین در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی بهره‌گیری کنند.
به گفته نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، دولت سیزدهم در زمینه اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی، مسکن و سایر شئون جامعه برنامه‌های راهبردی دارد و به دنبال احیای جهاد سازندگی است که شورای روستاها در این زمینه نقش بسزایی دارند.
سبزی گفت: نظارت بر عملکرد شوراها در طول دوران فعالیت آنها ادامه دارد و منتخبین مردم باید حداکثر توان خود برای خدمت به مردم را به کار بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا