پرسپولیس و استقلال متلاشی می شوند ؟


پرسپولیس و استقلال متلاشی می شوند ؟

یکی از تیم‌های صنعتی فوتبال ایران برای تقویت پست هافبک دفاعی خود بازیکنان پرسپولیس و استقلال را می‌خواهد. نوشته پرسپولیس و استقلال متلاشی می شوند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرسپولیس و استقلال متلاشی می شوند ؟

تیم صنعتی قلب پرسپولیس و استقلال را نشانه گرفت ؛ اولویت مسعود ریگی و احمد نوراللهی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۲
پرسپولیس و استقلال متلاشی می شوند ؟

یکی از تیم‌های صنعتی فوتبال ایران برای تقویت پست هافبک دفاعی خود بازیکنان پرسپولیس و استقلال را می‌خواهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این تیم صنعتی روی مسعود ریگی و احمد نوراللهی نظر مثبتی دارد و البته گزینه اول این تیم برای تقویت پست هافبک دفاعی شماره ۸ پرسپولیس است. احمد نوراللهی در تلویزیون مدعی شد از لیگ قطر پیشنهاد ۶۰ میلیارد تومانی داشته ولی با رد این پیشنهاد سنگین، در پرسپولیس مانده است.

حالا باید دید آیا مسئولان این تیم صنعتی که در جلسه سازمان بازرسی هم حضور داشتند! برای جذب هافبک دفاعی پرسپولیس یا استقلال سر کیسه را شل می‌کنند یا نه؟ آنچه مسلم است برای اینکه این تیم صنعتی به خواسته خود برسد باید بیشتر از پرسپولیس و استقلال به نوراللهی و ریگی پول بدهد وگرنه این بازیکنان ترجیح می‌دهند در تیم فعلی خود بمانند.

معمولاً در فصل نقل و انتقالات توافقاتی میان باشگاه‌ها انجام می‌شود تا مثلاً قیمت بازیکنان بالا نرود. این بار حتی پای سازمان بازرسی هم وسط آمده اما باید دید در نهایت خروجی کار چیست و آیا قیمت‌ها مثل سال گذشته چند برابر می‌شود یا نه؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی