آپدیت اندروید 11 و One UI 3.1 برای گلکسی A20 سامسونگ در آمریکا منتشر شد


آپدیت اندروید 11 و One UI 3.1 برای گلکسی A20 سامسونگ در آمریکا منتشر شد

گجت نیوز کاربران آمریکایی هم اکنون در حال دریافت آپدیت اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی اقتصادی گلکسی A20 سامسونگ – Samsung Galaxy A20 هستند. سامسونگ در اواخر خرداد ماه آپدیت اندروید 11 را به همراه رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی A20 منتشر کرد و حالا نوبت به کاربران آمریکایی... نوشته آپدیت اندروید 11 و One UI 3.1 برای...

کاربران آمریکایی هم اکنون در حال دریافت آپدیت اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی اقتصادی گلکسی A20 سامسونگ – Samsung Galaxy A20 هستند.

سامسونگ در اواخر خرداد ماه آپدیت اندروید ۱۱ را به همراه رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی A20 منتشر کرد و حالا نوبت به کاربران آمریکایی رسیده تا این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

به‌روزرسانی جدید دارای شماره A205USQU9CUG3 است و در حال حاضر در اختیار خریداران گلکسی ای ۲۰ در اپراتور Xfinity Mobile قرار گرفته است. البته نسخه‌های دیگر این گوشی در سایر اپراتور‌ها و کشور‌ها نیز احتمالا به زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

بیلد جدید به همراه وصله امنیتی ماه جولای ۲۰۲۱ عرضه شده است. اگر تاکنون نوتیفیکیشن مربوط به این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید وارد تنظیمات گلکسی A20 خود شده و از منوی آپدیت نرم‌ افزار برای دریافت آن اقدام نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد